تلفن‌های پیکسل دارای ویژگی SOS ماهواره‌ای هستند

در آخرین ساخت اپلیکیشن خدمات اتصال تطبیقی، ویژگی جدیدی به نام مشاهده شد SOS ماهواره ای توسط گوگل برای دستگاه های پیکسل آماده می شود. ما نمی‌دانیم دقیقاً کدام تلفن‌های پیکسل پشتیبانی می‌شوند، به لطف اسکرین‌شات‌های به اشتراک‌گذاشته‌شده، حداقل درکی اولیه از نحوه عملکرد این ویژگی داریم.

با حسن نیت از اخبار گوگل در تلگرام، می بینیم که Satellite SOS در قسمت Safety & Emergency در منوی تنظیمات قرار می گیرد. هنگام دسترسی، بیان می کند که این گزینه زمانی در دسترس خواهد بود که اتصال WiFi یا سلولی در دسترس نباشد. با استفاده از آن، کاربران می توانند اطلاعات مربوط به وضعیت خود و همچنین موقعیت مکانی خود را از طریق Google Maps ارسال کنند.

جالب اینجاست که حتی یک پلاگین برای طرح های بیمه Garmin SAR در منو وجود دارد که به پوشش هزینه های مربوط به تلاش های جستجو و نجات کمک می کند. در گردنه من جنگل، SAR رایگان است، مگر اینکه برای یافتن شما نیاز به استفاده از هلیکوپتر داشته باشیم. این روزها، پهپادها بسیار بیشتر در حال استقرار هستند، اما منظور من را متوجه شدید. اگر شما فردی هستید که دائماً در کشور کوهنوردی می کنید، می تواند مفید باشد. لیست اطلاعات به اشتراک گذاشته شده با خدمات اضطراری و ارائه دهنده خدمات ماهواره ای شامل نام، ایمیل، شماره تلفن، موقعیت مکانی، اطلاعات دستگاه (IMEI، زبان، مدل، سطح باتری) و همچنین اطلاعات تماس اضطراری است. هنگام تنظیم این ویژگی، باید مطمئن شوید که همه آن ها در دستگاه خود به روز شده اند.

باز هم، ما نمی دانیم این گوشی قرار است برای کدام دستگاه های پیکسل در دسترس باشد و همچنین نمی دانیم چه زمانی در دسترس خواهد بود. با این حال، Google I/O در حال راه‌اندازی است و این یک کاندیدای خوب برای اعلامیه‌ای ارزشمند است.

// اخبار گوگل (تلگرام)


منبع: https://www.droid-life.com/2024/03/01/satellite-sos-feature-for-pixel-phones-spotted/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *