No Rest for the Wicked استودیوی Ori در ماه آوریل وارد دسترسی اولیه Steam می شود

استودیوی Moon، توسعه دهنده Ori and the Blind Forest اعلام کرده است که تاریک اکشن-RPG No Rest for the Wicked در تاریخ ۱۸ آوریل وارد Steam دسترسی اولیه خواهد شد.

بدون استراحت برای شریر، که بود در جریان مراسم The Game Awards سال گذشته رونمایی شداستودیو Moon به عنوان یک اکشن-RPG «گسترده» و «احشایی» توصیف می‌کند که قرار است این ژانر را دوباره اختراع کند. این بازی بازیکنان را به عنوان یک Cerim – یک جنگجوی مقدس “آغشته به قدرت های قابل توجه” – که برای شکست دادن طاعون نامقدس سفری را در سراسر ایزولا ساکرا آغاز می کند.

کمپین آن نوید یک روایت بالغ، تاریک و همچنین نبردهای «بی‌رحمانه و دقیق» و دنیایی دست‌ساز را می‌دهد که بازیکنان می‌توانند برای چالش‌ها، مأموریت‌ها و باس‌های Wicked به تنهایی یا به همراه هیچ استراحتی نداشته باشند. حداکثر سه دوست در کنار آنها


No Rest for the Wicked استودیوی Ori در ماه آوریل وارد دسترسی اولیه Steam می شودتیزر Wicked Inside


تیزر برای The Wicked استراحتی نیست.

وقتی برای شرور استراحتی نیست به دسترسی اولیه Steam راه اندازی می شود در ۱۸ آوریل، شامل فصل اول کمپین خود، ماموریت‌های اضافی است که «بیشتر در مورد جهان و ساکنان آن آشکار می‌کند»، به‌علاوه «تنوع زیادی» از سلاح‌ها، زره‌ها، مهارت‌ها و گزینه‌های کاردستی. این نسخه اولیه همچنین شامل یک خانه قابل تغییر برای خرید و تجهیز، جایزه‌ها و چالش‌های روزانه و هفتگی، به‌علاوه یک سیاهچال قابل پخش است.

استودیو مون فاش نمی‌کند که انتظار دارد No Rest برای Wicked چه مدت در دسترس باشد، اما می‌گوید نسخه ۱٫۰ آن به طور قابل‌توجهی گسترش خواهد یافت، مانند بازی‌های چهار نفره، PvP، مناطق جدید و با ادامه توسعه، کشاورزی اضافه می شود. نسخه‌های PS5 و Xbox Series X/S نیز در ماه دسامبر تایید شدند، اما هیچ اطلاعاتی در مورد زمان عرضه آن‌ها وجود ندارد.

No Rest for the Wicked اولین انتشار استودیو پس از دنباله Ori در سال ۲۰۲۰ یعنی Will of the Wisps است. پس از ورود آن بازی، الف گزارش VentureBeatبر اساس مکالمات با کارمندان مون استودیو، که توسعه‌دهنده آن را «ظالم» نامیدند، ادعا می‌کند که بنیانگذاران آن توماس مالر و گنادی کورول «فرهنگ آنلاین خشن» را پرورش داده‌اند که در آن می‌توانستند «رفتار نامناسب»، از جمله «نژادپرستی گاه به گاه، تبعیض جنسی، و قلدری» را انجام دهند. “.

مالر و کورول پاسخ دادند رد ادعاهای VentureBeatگفت که آنها باور ندارند “تجارب پیشنهاد می کند [were] آنها اعتراف کردند که ممکن است مواقعی وجود داشته باشد که مکالمات آنها باعث “احساس ناراحتی دیگران” شود، و افزودند: “ما از این موضوع متأسفیم و همیشه برای بهتر شدن تلاش خواهیم کرد.”


منبع: https://www.eurogamer.net/ori-studios-no-rest-for-the-wicked-enters-steam-early-access-in-april?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *