تلویزیون‌های سری Pro پیشرفته Roku دارای صفحه نمایش Mini LED هستند

Roku در حال ورود به قلمرو تلویزیون برتر است CES 2024 با مجموعه‌های سری Pro جدید خود، که دارای نور پس‌زمینه Mini LED برای روشنایی و کنتراست بهتر و همچنین صدای بهبودیافته است. این شرکت اعلام کرد اولین تلویزیون های خودساخته در نمایشگاه CES سال گذشته – حرکتی شگفت‌انگیز، زیرا سال‌ها برای ساخت با TCL و سایرین همکاری کرده است "تلویزیون های روکو" مجهز به سیستم عامل Roku. اولین دسته از تلویزیون‌های Roku، مدل‌های Select و Plus، به وضوح ارزش محور بودند و قیمت‌های آن از ۱۴۹ تا ۹۹۹ دلار متغیر بود. سری Pro – که شامل مدل های ۵۵ اینچی، ۶۵ اینچی و ۷۵ اینچی می شود – قیمت ۱۵۰۰ دلاری دارد. ما انتظار داریم هفته آینده پس از شروع CES آنها را شخصاً در لاس وگاس ببینیم.

زنگ زدن به اینها "سطح بالا" البته تلویزیون ها نسبی هستند. شما به راحتی می توانید هزاران نفر دیگر را برای مجموعه های QLED سامسونگ، سونی و ال جی خرج کنید و تنها زمانی که به تلویزیون های OLED نگاه می کنید، قیمت ها بالاتر می رود. Roku به‌جای هدف قرار دادن در بالای پشته، همچنان خریداران ارزش‌گرا را هدف قرار می‌دهد که معمولاً تلویزیون‌های ارزان‌تر TCL را در نظر می‌گیرند. (Roku سال گذشته به ما گفت که قصد ندارد با شرکای مانند TCL رقابت کند، اما به نظر می رسد اکنون باورش سخت تر است.)

در حالی که تلویزیون‌های پلاس میان‌رده قبلی Roku دارای ویژگی‌های قابل توجهی مانند نمایشگرهای QLED و پشتیبانی از Dolby Vision و Atmos بودند، نور پس‌زمینه LED Mini در تلویزیون‌های سری Pro یک ارتقاء قابل توجه خواهد بود. اکثر تلویزیون های میان رده دارای مقدار کمی از مناطق کم نور پس زمینه محلی هستند که می تواند روشنایی و کنتراست را در مناطق خاصی از صفحه افزایش دهد. نور پس‌زمینه‌های LED مینی روشنایی بالاتری را ارائه می‌دهند و از آنجایی که بسیار کوچک هستند، صدها (و احتمالاً هزاران) منطقه کم نور را امکان‌پذیر می‌کنند.

در این مرحله، مینی ال‌ای‌دی‌ها نزدیک‌ترین چیزی هستند که می‌توانید به قدرت OLEDها برسید – که می‌توانند پیکسل‌های جداگانه را روشن و خاموش کنند تا به رنگ مشکی عالی و سطوح کنتراست فوق‌العاده دست یابند – در صفحه‌نمایش LED استاندارد.

تلویزیون‌های سری Pro پیشرفته Roku دارای صفحه نمایش Mini LED هستند
سال

علاوه بر خانواده جدیدی از تلویزیون‌ها، Roku همچنین اعلام کرد که از هوش مصنوعی و یادگیری ماشین برای ویژگی‌های جدید Roku Smart Picture خود بهره خواهد برد که می‌تواند به طور خودکار تلویزیون‌های Roku را برای انواع خاصی از محتوا تنظیم کند. این شرکت می‌گوید اکثر مصرف‌کنندگان معمولاً تنظیمات تلویزیون خود را تنظیم نمی‌کنند، به این معنی که احتمالاً در تماشای محتوا به روش‌های غیربهینه گیر کرده‌اند. تا بهار ۲۰۲۴ تصویر هوشمند را در عمل نخواهیم دید، اما به طور بالقوه می‌تواند به کاهش هموارسازی حرکت در طول فیلم‌ها و افزایش آن برای ورزش‌ها کمک کند، جایی که می‌خواهید فیلم واقعی‌تر به نظر برسد. (و البته، پاکسازان تصویر همیشه می توانند آن را خاموش کنند.)

Roku می‌گوید تلویزیون‌های سری Pro جدید آن در بهار ۲۰۲۴ وارد ایالات متحده خواهند شد. این شرکت همچنین در دسترس بودن خرده‌فروشی مجموعه‌های سری Select و Plus خود را گسترش می‌دهد، اما ما هنوز جزئیات خاصی در مورد مکان نمایش آنها نداریم.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/roku-high-end-pro-series-tvs-feature-mini-led-screens-164354589.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/roku-high-end-pro-series-tvs-feature-mini-led-screens-164354589.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *