Samsung Galaxy S24 Plus: آخرین اخبار، شایعات و همه چیزهایی که تاکنون می دانیم

سامسونگ اولین رویداد Galaxy Unpacked سال در ۱۷ ژانویه آغاز می شودانتظار می رود سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس در کنار سایز استاندارد وارد بازار شود سامسونگ گلکسی اس ۲۴ و گل سرسبد سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا.

جدیدترین گوشی های رده بالای سامسونگ همچنان در رتبه بندی قرار دارند بهترین گوشی ها در سال ۲۰۲۴ می توان پول خرید (ما را بخوانید بررسی Samsung Galaxy S23، بررسی Samsung Galaxy S23 Plus و بررسی Samsung Galaxy S23 Ultra برای یافتن دلیل)، بنابراین ما هیجان زده هستیم که ببینیم S24 Plus (و خواهر و برادرهایش) چه چیزی را می‌توانند امسال به میز موبایل بیاورند.

با نزدیک شدن به تاریخ ۱۷ ژانویه، ما ایده بسیار خوبی در مورد انتظارات از گوشی هوشمند فوق‌العاده بعدی سامسونگ داریم، بنابراین هر آنچه را که باید در مورد Samsung Galaxy S24 Plus بدانید، بخوانید. برای مطالعه بیشتر مربوط به کهکشان، ما همچنین فهرستی از ۵ چیزی که از Samsung Galaxy S24 می خواهیمو ۶ چیزی که از Samsung Galaxy S24 Ultra می خواهیم.

Samsung Galaxy S24 Plus: تاریخ عرضه

سامسونگ گلکسی اس 23 و اس 23 پلاس در فوریه 2023 عرضه شد

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ و اس ۲۳ پلاس در فوریه ۲۰۲۳ عرضه شد (اعتبار تصویر: سامسونگ)
  • Galaxy Unpacked برای ۱۷ ژانویه تایید شد
  • ممکن است جوایز پیش‌سفارش لو رفته باشد

سامسونگ گلکسی S23 پلاس را در Galaxy Unpacked در فوریه ۲۰۲۳ معرفی کرد و فروش این گوشی از ۱۷ فوریه آغاز شد. سامسونگ گلکسی اس ۲۲ محدوده یک سال قبل در همان زمان فاش شد، بنابراین ما انتظار داریم اولین رویداد گلکسی Unpacked امسال میزبان معرفی گلکسی اس ۲۴ پلاس باشد.

خود سامسونگ اکنون تأیید کرده است که Galaxy Unpacked در تاریخ ۱۷ ژانویه در ساعت ۱۰ صبح PT / 13:00 ET / 6 بعد از ظهر به وقت گرینویچ یا ساعت ۵ صبح AEDT در ۱۸ ژانویه برگزار می شود، بنابراین در این زمان است که انتظار داریم اولین نگاه رسمی خود را در Galaxy S24 Plus داشته باشیم. سامسونگ این نمایش را از طریق خود پخش زنده خواهد کرد سایت رسمیاگرچه ما این صفحه را با پیوند پخش زنده خودمان به زودی به روز خواهیم کرد.

Samsung Galaxy S24 Plus: قیمت

  • به احتمال زیاد حداقل ۹۹۹٫۹۹ دلار / ۱۰۴۹ پوند / ۱۶۴۹ دلار استرالیا

آخرین پیش بینی قیمت گلکسی اس ۲۴ سامسونگ نشان می دهد که سامسونگ قیمت ها را تا حد زیادی با محدوده گلکسی سال گذشته مقایسه خواهد کرد. به این ترتیب، ما انتظار داریم که Galaxy S23 Plus از ۹۹۹٫۹۹ دلار / ۱۰۴۹ پوند / ۱۶۴۹ دلار استرالیا برای پیکربندی پایه (۸ گیگابایت رم / ۲۵۶ گیگابایت فضای ذخیره سازی) شروع شود و به ۱۱۱۹٫۹۹ دلار / ۱۱۴۹ پوند / ۱۸۴۹ دلار استرالیا برای مدل با ۵۱ گیگابایت حافظه رم / ۸ گیگابایت حافظه داخلی افزایش یابد.

ما شنیده‌ایم که سامسونگ امسال می‌تواند یک نوع رم ۱۲ گیگابایتی را به مجموعه اضافه کند، در این صورت قیمت رده بالای فوق‌الذکر می‌تواند حتی بیشتر شود.

برای نگاهی به امکان پیش‌سفارش رایگان در سال جاری، به وب‌سایت ما سر بزنید پیش خرید سامسونگ گلکسی اس ۲۴ صفحه در زمان نوشتن، ما هستیم انتظار داریم سامسونگ ارائه دهد فضای ذخیره سازی دو برابر بدون هزینه اضافی، و همچنین تخفیف در Samsung Galaxy Watch و به تازگی منتشر شده است Samsung Galaxy Buds FE.

سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس: رنگ

مدل های گلکسی اس 23 پلاس سامسونگ در یک دایره

(اعتبار تصویر: سامسونگ)
  • مشکی، خاکستری، بنفش و زرد انتظار می رود
  • گزینه های رنگ اضافی را می توان از طریق Samsung.com در دسترس قرار داد

Samsung Galaxy S23 Plus در چهار رنگ – مشکی فانتوم، سبز، اسطوخودوس و کرم – و آخرین شایعات پیرامون رنگ های سامسونگ گلکسی اس ۲۴ نشان می دهد که سامسونگ دوباره S24 Plus را در چهار رنگ ارائه خواهد کرد.

با توجه به سریال افشاگر سامسونگ راس یانگ، این رنگ ها مشکی، خاکستری، بنفش و زرد خواهند بود. همانند Samsung Galaxy S23 Plus، این احتمال وجود دارد که سامسونگ گزینه های رنگ دیگری را منحصراً از طریق Samsung.com در دسترس قرار دهد. جوان ادعاها که این گزینه ها نارنجی، آبی روشن و سبز روشن خواهند بود.

همچنین اکنون دقیقاً همان انتخابی را شنیده‌ایم که توسط افشاگر دیگری ذکر شده است. @UniverseIceبنابراین ما از صحت این شایعه مطمئن هستیم.

تصویر ۱ از ۴

رندر گلکسی اس 24 سامسونگ فاش شده است

رندر گلکسی اس ۲۴ سامسونگ فاش شده با رنگ بنفش کبالت (اعتبار تصویر: سرفصل های اندروید)
تصویر ۲ از ۴

رندر گلکسی اس 24 سامسونگ فاش شده است

رندر گلکسی اس ۲۴ سامسونگ فاش شده با رنگ زرد کهربایی (اعتبار تصویر: سرفصل های اندروید)
تصویر ۳ از ۴

رندر گلکسی اس 24 سامسونگ فاش شده است

رندر گلکسی اس ۲۴ سامسونگ فاش شده با رنگ خاکستری مرمری (اعتبار تصویر: سرفصل های اندروید)
تصویر ۴ از ۴

رندر گلکسی اس 24 سامسونگ فاش شده است

رندر گلکسی اس ۲۴ سامسونگ فاش شده با رنگ اونیکس مشکی (اعتبار تصویر: سرفصل های اندروید)

در نهایت، رندرهای لو رفته از سرفصل های اندروید (در بالا) گلکسی اس ۲۴ استاندارد را در چهار رنگ از آن رنگ‌های ذکر شده نشان می‌دهد، بنابراین می‌توان انتظار آرایه‌ای از رنگ‌های یکسان را برای S24 پلاس بزرگ‌تر داشت.

اگر واقعاً این رنگ‌ها واقعی باشند، گلکسی اس ۲۴ (و پلاس) اولین گوشی‌های سامسونگ زرد رنگ پس از آن را نشان خواهند داد. گلکسی اس ۱۰ ایکه در سال ۲۰۱۹ با رنگ زرد قناری عرضه شد. اما از قضا، این گوشی ها ممکن است اولین گوشی های سامسونگ پس از گلکسی اس ۹ باشند که در رنگ سفید در دسترس نیستند.

Samsung Galaxy S24 Plus: طراحی و نمایشگر

تصویر ۱ از ۴

Samsung Galaxy S23 Plus در رنگ سفید از پشت نشان داده شده است.  با دست مردی نگه داشته می شود

Samsung Galaxy S23 Plus Gorilla Glass Victus 2 پشت سر هم (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)
تصویر ۲ از ۴

Samsung Galaxy S23 Plus از جلو نشان داده شده است.  روی میزی قرار می گیرد که صفحه اصلی آن نمایش داده می شود

صفحه نمایش گلکسی اس ۲۳ پلاس سامسونگ (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)
تصویر ۳ از ۴

لبه پایینی سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس، با نمایش درگاه شارژ آن

لبه پایینی Samsung Galaxy S23 Plus (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)
تصویر ۴ از ۴

نمای جانبی Samsung Galaxy S23 Plus در سبز تیره.  سایر گوشی های سامسونگ گلکسی اس 23 در پس زمینه قابل مشاهده هستند

سامسونگ گلکسی اس ۲۳ پلاس اج (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)
  • احتمالاً اندازه صفحه نمایش تقریباً مشابه سال گذشته است
  • آیفون ۱۵ پرو به سبک طراحی برای S24 و S24 Plus شایعه شده است

ما چند شایعه مختلف پیرامون تغییرات احتمالی طراحی سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس شنیده‌ایم، اما آخرین گفتگو (با نزدیک شدن به ۱۷ ژانویه) به سه ویژگی مربوط می‌شود: حاشیه‌های کوچک‌تر، لبه‌های کمی صاف‌تر و صفحه نمایش OLED روشن‌تر M13. پانل.

با فرض وجود سه مدل در سری S24، احتمالاً باید بین صفحه نمایش ۶٫۱ اینچی گلکسی اس ۲۴، صفحه نمایش ۶٫۶ اینچی گلکسی اس ۲۴ پلاس و صفحه نمایش ۶٫۸ اینچی گلکسی اس ۲۴ اولترا تصمیم بگیرید. یک نشت صفحه نمایش گلکسی اس ۲۴ پلاس نشان می دهد که مدل میانی (پلاس) می تواند تا حدودی بزرگتر باشد و ۶٫۶۵ اینچ باشد.

مگر اینکه سامسونگ از این قایق حمایت کند، انتظار داریم که گلکسی اس ۲۴ پلاس به پنل AMOLED 2X پویا (۱۴۴۰ در ۳۰۸۸ پیکسل) و همچنین نرخ تازه‌سازی پویا که می‌تواند بین ۴۸ هرتز و ۱۲۰ هرتز در مقیاس باشد، بچسبد. اون رقم ممکن است با فرکانس ۱۴۴ هرتز تمام شود این بار، هر چند، و رها کنید به اندازه ۱ هرتز، اگر افشاگران را باور کرد. این یک ارتقاء بزرگ خواهد بود و می تواند به بهبود عمر باتری کمک کند.

همانطور که در بالا ذکر شد، در مورد یک جدید و کم مصرف تر نیز صحبت شده است پنل OLED M13 حداقل روی S24 Ultra کار می کندبا مقیاس تولید که مشخص می کند آیا این پنل در S24 Plus نیز استفاده می شود یا خیر.

صفحه جلویی Samsung Galaxy S23 Plus یک عکس در نور کم را نشان می دهد

صفحه نمایش گلکسی اس ۲۳ پلاس سامسونگ (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)

همچنین در جلوی صفحه نمایش، ما این را شنیده ایم هر سه مدل گلکسی اس ۲۴ ممکن است حداکثر روشنایی ۲۵۰۰ نیت داشته باشندو منبع دیگری نیز همین ادعا را تکرار کرده و افزوده است هر سه مدل گلکسی اس ۲۴ دارای صفحه نمایش M13 خواهند بودهم.

بسیاری از این موارد توسط اخیراً پشتیبانی شده است مشخصات گلکسی اس ۲۴ سامسونگ فاش شداین نشان می دهد که گلکسی اس ۲۴ پلاس دارای صفحه نمایش ۶٫۷ اینچی QHD+ است که طبق گزارش ها، هر سه دستگاه قادر به روشنایی ۲۵۰۰ نیت هستند.

بیشتر ببین

از نظر ظاهر فیزیکی گوشی، چندین نشت به نکات ظریف اشاره دارد تغییرات طراحی برای Galaxy S24 و S24 Plus، با هر دو گوشی ظاهراً حاشیه‌های کوچک‌تری دارند. شایعه شده است که می گیرند لبه های کمی صاف ترهمچنین به دنبال رهبری گلکسی زد فولد ۵ و آیفون ۱۵ پرو

اخیر رندر گلکسی اس ۲۴ فاش شد (در زیر) ظاهراً این پیش بینی ها را با موارد اضافی تأیید می کند رندرهای گلکسی اس ۲۴ پلاس، به طور خاص، نگاهی دقیق تر به برادر بزرگتر S24 ارائه می دهد. لو رفته واحدهای ساختگی گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس نیز به شایعات طراحی افزوده اند.

تصویر ۱ از ۳

رندر غیر رسمی از Samsung Galaxy S24 Plus

رندر غیر رسمی از Samsung Galaxy S24 Plus (اعتبار تصویر: @OnLeaks / @GizNext)
تصویر ۲ از ۳

رندر غیر رسمی از Samsung Galaxy S24 Plus

رندر غیر رسمی از Samsung Galaxy S24 Plus (اعتبار تصویر: @OnLeaks / @GizNext)
تصویر ۳ از ۳

رندر گلکسی اس 24 سامسونگ

رندر غیر رسمی از Samsung Galaxy S24 (اعتبار تصویر: @OnLeaks / SmartPrix)

Samsung Galaxy S24 Plus: دوربین و باتری

سامسونگ گلکسی اس 23 پلاس به رنگ سفید، از پشت با آرایه سه دوربین خود نشان داده شده است

آرایه دوربین سامسونگ گلکسی اس ۲۳ پلاس (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)
  • شایعه شده است که دارای سخت افزار دوربین مشابه S23 Plus است

این سامسونگ گلکسی اس ۲۴ اولترا احتمالا میزبان برخی از بزرگترین ارتقاء دوربین موبایل امسال خواهد بود. که گفت، دوربین های گلکسی اس ۲۴ پلاس به هیچ وجه سبک عکاسی را ارائه نمی دهد.

در واقع، ما انتظار داریم که گلکسی اس ۲۴ پلاس دقیقاً همان دوربین‌های پشتی نسل قبلی خود را داشته باشد، یعنی دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسلی، دوربین فوق عریض ۱۲ مگاپیکسلی و تله فوتو ۱۰ مگاپیکسلی که احتمالاً زوم اپتیکال ۳ برابری را ارائه می‌کند. به نظر می رسد دوربین سلفی تغییر نخواهد کردیا: احتمالاً دوباره یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی و بدون فناوری زیر نمایشگر خواهیم داشت.

این لزوما چیز بدی نیست، زیرا ما تحت تاثیر قابلیت های عکاسی گلکسی اس ۲۳ پلاس قرار گرفتیم. اما فراتر از سخت‌افزار، دوربین‌های هر سه گوشی جدید گلکسی ممکن است به‌روزرسانی هوش مصنوعی نیز دریافت کنند سامسونگ برای علائم تجاری درخواست داده است برای Magic Pixel، Flex Magic و Flex Magic Pixel که شبیه ویژگی‌های ویرایش عکس هستند.

ما از آن زمان شنیدیم که Galaxy S24 ممکن است به شما اجازه دهد افراد و اشیاء را در عکس‌ها جابجا یا حذف کنیدو پس‌زمینه تصاویر را گسترش دهید، همه از هوش مصنوعی استفاده می‌کنند، بنابراین ما انتظار داریم که این ویژگی‌ها در S24 Plus بزرگتر نیز در دسترس باشند. این Galaxy S24 Plus ممکن است به شما اجازه دهد افراد و اشیاء را از ویدیوها پاک کنیدو همچنین از هوش مصنوعی برای کاهش دانه بندی و بهبود ثبات استفاده کنید.

ممکن است بهبودهایی در باتری گلکسی اس ۲۴ پلاس نیز وجود داشته باشد یک گزارش ادعا می کند سامسونگ در حال کار بر روی باتری خودروهای الکتریکی برای گوشی های هوشمند خود است. این از یک طراحی انباشته به جای نورد استفاده می کند، که اجازه می دهد ۱۰٪ ظرفیت بیشتر در همان فضا داشته باشد. با این حال، مشخص نیست که آیا این به موقع برای خط گلکسی S24 آماده می شود یا خیر.

ما همچنین گواهینامه ای را دیده ایم که به آن اشاره می کند باتری ۴۹۰۰ میلی آمپری در سامسونگ گلکسی اس ۲۴ پلاس، که نسبت به بسته برق ۴۷۰۰ میلی آمپر ساعتی نسل قبلی خود یک پیشرفت جزئی را نشان می دهد. در بخش شارژ، ما انتظار داریم که مورد دوم را ببینیم شارژ ۴۵ وات قابلیت ها در گلکسی اس ۲۴ پلاس بازگشته است.

Samsung Galaxy S24 Plus: مشخصات و ویژگی ها

Samsung Galaxy S23 یک گوشی بازی عالی است

Samsung Galaxy S23 استاندارد یک گوشی بازی عالی است (اعتبار تصویر: آینده / لنس اولانوف)
  • منتظر یک چیپست جدید بسیار قدرتمند اسنپدراگون ۸ نسل ۳ باشید
  • سامسونگ ممکن است نسخه انحصاری «برای گلکسی» داشته باشد
  • با این حال، پلاس ممکن است در برخی مناطق از Exynos 2400 استفاده کند

در زیر کاپوت، هر سه گوشی احتمالاً از جدیدترین چیپست اسنپدراگون کوالکام بهره خواهند برد. اسنپدراگون ۸ نسل ۳اگرچه برخی از نسخه های گلکسی اس ۲۴ پلاس می توانند به جای آن یک Exynos 2400 کمی با قدرت کمتر دریافت کنیدبسته به منطقه ای که در آن فروخته می شوند.

برخی گزارش ها ادعا می کنند که سامسونگ گلکسی اس ۲۴ استاندارد را به اگزینوس ۲۴۰۰ مجهز می کنددر حالی که مدل های پلاس و اولترا یک اسنپدراگون ۸ نسل ۳، اما در این مرحله کاملاً مطمئن نیستیم. یکی دیگر از افشاگران ادعا کرده است که تنها S24 Ultra در تمام مناطق به نسل ۸ ۳ مجهز خواهد شدبنابراین باید تا ۱۷ ژانویه برای تایید در مورد چیپست منتظر بمانیم.

در هر صورت، همه مدل‌های سری گلکسی S23 از نسخه‌های سفارشی کوالکام استفاده می‌کنند. اسنپدراگون ۸ نسل ۲ پردازنده، بنابراین نسخه های اسنپدراگون ۸ نسل ۳ گلکسی اس ۲۴، اس ۲۴ پلاس و اس ۲۴ اولترا مطمئناً گوشی های قدرتمندتری نسبت به نسل های قبلی خود خواهند بود. در واقع، یک افشای اطلاعات نشان می دهد که اسنپدراگون ۸ نسل ۳ به طور قابل توجهی سریعتر از نسل ۸ ۸ خواهد بود.و جدید امتیازات معیار برای گلکسی S24 و Galaxy S24 Ultra به ظاهر تائید می کنند.

مدل‌های اگزینوس گلکسی اس ۲۴ پلاس (در صورت به ثمر رسیدن) مطمئناً قدرتمندتر از مدل‌های قبلی خود نیز خواهند بود، اما شاید نه به همان میزان.

از نظر رم و تنظیمات ذخیره سازی، یک منبع ادعا می کند که گلکسی اس ۲۴ و گلکسی اس ۲۴ پلاس از ۱۲۸/۸ گیگابایت شروع خواهند شد، به جای ۲۵۶/۸ گیگابایت، به ۱۲ گیگابایت رم می رسد. در واقع، یک بنچمارک اخیر به ۱۲ گیگابایت رم و چیپست اگزینوس ۲۴۰۰ در گلکسی اس ۲۴ پلاس سامسونگ اشاره می کند.که باعث ارتقای RAM می شود اما یک چیپست نامطلوب.

ما همچنین می دانیم، به طور قطع، که سری گلکسی اس ۲۴ سامسونگ به شدت دارای هوش مصنوعی خواهد بود. خود سامسونگ در حال حاضر اعمال علامت تجاری اصطلاحات “تلفن AI” و “هوشمند هوشمند”. و در کنار تایید تاریخ عرضه Galaxy Unpacked، این شرکت یک تیزر تریلر برای Galaxy AI منتشر کرد که انتظار داریم بخش بزرگی از Galaxy Unpacked 2024 را تشکیل دهد. “هوش مصنوعی گلکسی در راه است.”

نشت نشان داده است که برخی از این ویژگی های Galaxy AI ممکن است شامل تصاویر پس زمینه هوش مصنوعی، امکان جابجایی افراد و اشیاء در عکس ها، ترجمه زنده تماس های صوتی و موارد دیگر باشد. از آن زمان تاکنون بیش از یک منبع وجود داشته است این ادعاها را تایید کرد.

سامسونگ نیز اخیرا اعلام کرده است اولین مدل زبان بزرگ روی دستگاه (LLM)، سامسونگ گاوسو منطقی است که گلکسی اس ۲۴ پلاس جزو اولین گوشی های سامسونگ باشد که از این قابلیت های هوش مصنوعی جدید بهره می برد. در واقع یک مورد اخیر کره تایمز گزارش حاکی از آن است که Samsung Gauss واقعاً در خط Samsung Galaxy S24 عرضه خواهد شد، بنابراین ما هیجان زده هستیم که ببینیم این LLM چه چیزی را برای میز موبایل به ارمغان می آورد.


منبع: https://www.techradar.com/phones/samsung-galaxy-phones/samsung-galaxy-s24-plus

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *