تلویزیون های ال جی به زودی هاب های گوگل هوم سازگار با Matter خواهند بود

گوگل در حال گسترش ادغام خانه های هوشمند خود در CES 2024. این شرکت روز سه شنبه گفت که در آینده، تلویزیون های ال جی و قدری Google TV (و دیگران Android TV) محصولات به عنوان کار خواهند کرد Google Home هاب ها با توجه به پشتیبانی گوگل از موضوع استاندارد خانه هوشمند، این حرکت می‌تواند راه‌اندازی و کنترل خانه‌های هوشمند خود را بدون خرید دستگاه Nest برای مشتریان آسان‌تر کند.

معاون Google Android Sameer Samat: «در آینده، تلویزیون‌های LG و Google TV منتخب و سایر دستگاه‌های سیستم‌عامل Android TV به‌عنوان هاب برای Google Home عمل خواهند کرد. نوشت در پست وبلاگ اعلامی امروز. “بنابراین اگر یک مرکز لانه ، Nest Mini یا تلویزیون سازگار دارید ، آسان است که دستگاه های ماده را به شبکه خانگی خود اضافه کنید و به صورت محلی آنها را با برنامه Google Home کنترل کنید.”

این اعلامیه دقیقاً با یک نظر مطابقت دارد مسخره کرد توسط اریک کی گوگل در کنفرانس مطبوعاتی LG CES 2024. کی گفت: «تلویزیون‌های ال‌جی به‌عنوان هاب برای Google Home عمل می‌کنند که می‌توانید به راحتی هر دستگاه Matter را راه‌اندازی و کنترل کنید. “شما قادر خواهید بود هر دو دستگاه LG و Google Home را درست از تلویزیون یا برنامه ThinQ مشاهده ، کنترل و مدیریت کنید. این ویژگی ها در اواخر سال جاری از بین می روند.”

حرکت نهایی به مشتریان خانه هوشمند گزینه‌های بیشتری برای راه‌اندازی و کنترل تنظیمات Google Home – از جمله برای دستگاه‌های Matter- می‌دهد. در حال حاضر، شما نیاز به یک دستگاه Google Nest برای انجام آن.

ما در حال گزارش زنده از نمایشگاه CES 2024 در لاس وگاس از ۶ تا ۱۲ ژانویه هستیم. با آخرین اخبار این نمایش همراه باشید اینجا.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/lg-tvs-will-soon-be-matter-compative-google-home-hom-hubs-180015856.html؟src=rss ظاهر شد.


منبع: https://www.engadget.com/lg-tvs-will-soon-be-matter-compatible-google-home-hubs-180015856.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *