تلویزیون ۸۵ اینچی The Frame سامسونگ امروز بیش از ۱۵۰۰ دلار تخفیف دارد

سامسونگ

ما از چند جهت در عصر طلایی تلویزیون هستیم. نمایش‌های تلویزیونی پرستیژ به اندازه فیلم‌های پرفروش و پرهزینه، خوب و پرهزینه می‌شوند. فناوری تلویزیون نیز در حال انفجار است و فناوری های جدیدی مانند QLED، OLED و QNED بازی را ارتقا می دهند. یکی از گزینه های بسیار منحصر به فرد تلویزیون سامسونگ The Frame است، تلویزیونی که در زمانی که از آن استفاده نمی کنید شبیه یک اثر هنری به نظر می رسد.

اگر به تلویزیون منحصر به فرد The Frame سامسونگ توجه کرده اید، اکنون زمان خوبی برای خرید آن است. مدل عظیم ۸۵ اینچی در حال حاضر با قیمت ۲۷۴۹ دلار در والمارت به فروش می رسد که با ۷۵۰ دلار تخفیف نسبت به قیمت معمول آن ۳۴۹۹ دلار است. شایان ذکر است که این مدل The Frame، LS03B 85 اینچی، زمانی که مستقیماً آن را از سامسونگ خریداری می‌کنید، معمولاً ۴۳۰۰ دلار است، بنابراین این یک تخفیف در کنار یک تخفیف است. را معاملات تلویزیونی فقط به جمع کردن ادامه دهید به زودی آن را بگیرید – هر لحظه ممکن است به قیمت اصلی خود بازگردد.

چرا باید تلویزیون ۸۵ اینچی The Frame QLED سامسونگ را بخرید؟

به عنوان یکی از بهترین برندهای تلویزیونسامسونگ با تلویزیون ۸۵ اینچی The Frame QLED سامسونگ واقعا دنیای تلویزیون را تغییر داده است. برخلاف سایر تلویزیون ها، این تلویزیون صرفاً برای قرار دادن روی دیوار شما طراحی شده است. ایده این است که وقتی تلویزیون خاموش است حالت هنری دارد تا به نمایشی از مجموعه هنری شما تبدیل شود، چه از طریق عکس های خودتان باشد یا با انتخاب از فروشگاه هنر با بیش از ۱۴۰۰ اثر هنری برای انتخاب. یک سنسور حرکت داخلی به این معنی است که تنها در صورتی چنین آثار هنری را نمایش می دهد که تلویزیون بداند شخصی در اتاق است. زیبا به نظر می رسد و بسیار بهتر از بقیه با محیط اطراف شما ترکیب می شود بهترین تلویزیون ها.

همچنین به لطف استفاده از آن، در نوع خود یک تلویزیون فوق العاده است QLED فن آوری. این دارای ۱۰۰٪ حجم رنگ است، بنابراین شما هر بار یک عکس زیبا خواهید داشت. همچنین فناوری Quantum HDR وجود دارد که طیف گسترده‌ای از رنگ و کنتراست را فراهم می‌کند تا سیاه‌های عمیق‌تر و سفیدهای روشن‌تر و رنگ‌های دیگر به دست آورید. سامسونگ بسیاری از آنها را می سازد بهترین تلویزیون های QLED و این به راحتی در اینجا منعکس می شود، چه در حال تماشای یک فیلم یا بازی باشید.

همچنین دارای ویژگی‌های اضافی دیگر مانند فناوری ضد انعکاس و روکش مات درجه یک فیلم نمایشگر مات است تا دیگر نگران تابش خیره کننده یا حواس پرتی نور نباشید. علاوه بر زیبایی‌شناسی عالی، می‌توانید قاب‌ها را عوض کنید تا با سبک اتاق نشیمن شما هم مطابقت داشته باشد. اگر از داشتن تلویزیونی که تمام تمرکز را در خانه به شما می‌دزد متنفرید، متوجه خواهید شد که تلویزیون ۸۵ اینچی The Frame QLED سامسونگ چقدر با آن ترکیب شده است.

تلویزیون ۸۵ اینچی The Frame QLED سامسونگ که به طور معمول ۴۲۹۷ دلار قیمت دارد، تنها برای مدت محدودی در Walmart به ۲۷۴۹ دلار کاهش می یابد. خرید آن اکنون به این معنی است که ۱۵۴۸ دلار از قیمت معمول پس انداز می کنید، بنابراین این معامله ای است که واقعاً نمی خواهید از دست بدهید. اکنون با ضربه زدن روی دکمه خرید زیر آن را بررسی کنید.

توصیه های سردبیران








منبع: https://www.digitaltrends.com/home-theater/samsung-85-inch-the-frame-tv-deal-walmart-november-2023-still-available/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *