PS5 و PS4 گزینه های اشتراک گذاری X را در ۱۳ نوامبر از دست می دهند

و کنسول ها به زودی ادغام های X (توئیتر سابق) خود را کنار خواهند گذاشت. به این ترتیب، پس از ۱۳ نوامبر، دیگر نمی‌توانید کلیپ‌ها یا اسکرین‌شات‌ها را مستقیماً از هر یک از سیستم‌ها در X پست کنید.

طبق اطلاعیه ای که سونی در کنسول های خود به اشتراک گذاشته است () و ، کاربران توانایی “پست و مشاهده محتوا، تروفی ها و سایر فعالیت های مرتبط با گیم پلی را در X به طور مستقیم از PS5/PS4 (یا پیوند یک حساب X برای انجام این کار) از دست خواهند داد.” به گفته سونی روز دوشنبه این اطلاعیه را به وب سایت خود اضافه کرد .

سونی دقیقاً دلیل عدم ادغام X در کنسول های خود را فاش نکرده است. با این حال، ممکن است مربوط به X باشد ، توسعه دهندگان و شرکت ها را مجبور می کند تا در صورت تمایل به خدمات آن، هزینه پرداخت کنند. مایکروسافت در ماه آوریل، احتمالا به دلیل آن حرکت.

همچنان می‌توانید کلیپ‌های پلی‌استیشن خود را در X پست کنید. اگر PS5 دارید، می‌توانید و آنها را با X از تلفن خود به اشتراک بگذارید. دارندگان PS4 (و کاربران PS5، اگر این رویکرد را ترجیح می دهند) باید از درایو USB برای کپی کردن اسکرین شات ها و کلیپ ها در رایانه خود استفاده کنند. همچنین، می‌توانید از یکی از چندین گزینه اشتراک‌گذاری مستقیم دیگر موجود در PS4 و PS5 مانند YouTube استفاده کنید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/ps5-and-ps4-are-losing-x-sharing-options-on-november-13-204747608.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/ps5-and-ps4-are-losing-x-sharing-options-on-november-13-204747608.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *