تلویزیون YouTube یک گزینه بهبودیافته ۱۰۸۰p دریافت می کند که کیفیت ویدیوی بهتری را ارائه می دهد

کاربران YouTube TV یک گزینه ویدیویی با کیفیت بالاتر برای همه چیز از تماشای برنامه های مورد علاقه خود تا تماشای یک بازی زنده دریافت می کنند. Google تنظیمات جدیدی به نام ۱۰۸۰p Enhanced را برای مشترکین YouTube TV و کانال‌های Primetime ارائه می‌کند. تنظیمات ۱۰۸۰p Enhanced با نرخ بیت ارتقا یافته خود وضوح ۱۰۸۰p60 موجود را بهبود می بخشد.

گوگل بعد از یک به روز رسانی را تایید کرد کاربر Reddit پست کرد در مورد آن در پلت فرم تنظیمات بهبود یافته ۱۰۸۰p "بالاترین کیفیت ویدیوی ما را ارائه می دهد،" با توجه به پاسخ کاربران Reddit که قبلاً به ۱۰۸۰p Enhanced دسترسی دارند گزارش می دهند که وضوح برای همه کانال های مشابه ۱۰۸۰p60 مانند Paramount و Syfy در دسترس است. گزینه ۱۰۸۰p Enhanced نیز در ادامه آمده است YouTube Premiumکه کیفیت ویدیو را برای مشترکین در پلتفرم اصلی شرکت افزایش داد.

در این مورد، هر YouTube TV و مشترکین Primetime Channels با دستگاه پخش به روز شده سازگار با ۴K باید با دسترسی به تنظیمات کیفیت ویدیو به این گزینه دسترسی داشته باشند. با این حال، گوگل باگی را کشف کرده است که کاربران را از انتخاب دستی ۱۰۸۰p Enhanced باز می دارد. با این حال، این شرکت گزارش می دهد که این اشکال بر کیفیت تصویر تأثیر نمی گذارد و در تلاش است تا مشکل را برطرف کند.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/youtube-tv-gets-a-1080p-enhanced-option-that-offers-better-video-quality-100505656.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/youtube-tv-gets-a-1080p-enhanced-option-that-offers-better-video-quality-100505656.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *