تهیه کننده اجرایی می گوید Smite 1 به دلیل احترام به بازیکنان ادامه خواهد داد

بازی Titan Forge تایید کرده است که عرصه نبرد آنلاین چند نفره رایگان (MOBA) محبوب خود را دارد. ضربه زدن تا زمانی که طرفداران بخواهند آن را بازی کنند، حتی پس از انتشار آتی بازی، قابل پخش خواهد بود ضربه زدن ۲.

ضربه زدن ۲ امروز اعلام شد (۱۲ ژانویه) و نوید بهبودهای گسترده در جلوه های بصری، اصلاحات اساسی در شخصیت های قابل بازی آن و بسیاری موارد دیگر را می دهد. در حال حاضر برنامه ریزی شده است که آزمایش بازی آلفا در بهار امسال آغاز شود، بنابراین بازیکنان احتمالا می توانند ظرف چند ماه آینده شیرجه بزنند.

در یک کنفرانس مطبوعاتی با حضور TechRadar Gaming (TRG)، مشخص شد که هنوز یک تیم اختصاصی (البته کوچکتر) در حال کار بر روی ضربه زدن در حالی که توسعه دهندگان دیگر بر روی دنباله تمرکز می کنند. با این اوصاف، هیچ خدای جدیدی (شخصیت‌های قابل بازی) به نسخه اصلی پس از ۱۳۰ سال آینده اضافه نخواهد شد.

علاوه بر این، Titan Forge Games در صحبت با TRG ادعا می کند که “آنها بازی های متفاوتی هستند و ما قصد داریم به آنها به عنوان بازی های متفاوت نگاه کنیم.” ضربه زدنتهیه کننده اجرایی، الکس کانتاتوره، توضیح می دهد که در حالی که موجود است ضربه زدن پایه بازیکن از “ویژگی های بسیار هاردکور” برخوردار است، ضربه زدن ۲ فرصتی را برای تیم فراهم می کند تا “سطح پیچیدگی” را بازنشانی کند. با دنباله، توسعه‌دهندگان می‌توانند بر روی ایجاد «چند چیز اصلی در نقشه تا حد امکان جالب توجه کنند، بدون اینکه فقط لایه‌های بیشتری را در بالای آن قرار دهند». او می افزاید: این یک فلسفه طراحی کمی متفاوت بین این دو بازی است.

علاوه بر این، Cantatore به ما می گوید که بخش بزرگی از تصمیم را حفظ کنید ضربه زدن اجرا برای اطمینان از این بود که تیم “واقعاً به بازیکنان ما و زمان و پول و دلبستگی آنها” به نسخه اصلی احترام می گذارد. همچنین، در نهایت، توسعه دهندگان “می خواهند مطمئن شوند که بازیکنان راضی هستند.”

“اگر می خواهید به بازی ادامه دهید ضربه زدن ۱او توضیح می‌دهد که بسیار عالی است که تا زمانی که می‌خواهید به انجام آن ادامه دهید، بسیار عالی است. به خصوص اگر PS4 و شما نمی توانید یک PS5یا کامپیوتر قدیمی‌تری دارید، می‌دانید، ما می‌خواهیم مطمئن شویم که هنوز یک رایانه وجود دارد ضربه زدن برای شما که می توانید بیرون بروید و بازی کنید. و برخی از مردم آن را ترجیح می دهند.”

ضربه زدن ۲ قرار است برای رایانه های شخصی، پلی استیشن ۵ و Xbox Series Xاس.

به دنبال بازی های بیشتری مانند Smite هستید؟ می‌توانید چند بازی عالی برای بازی با دوستان در لیست ما پیدا کنید بهترین بازی های کامپیوتر چند نفرهو همچنین برخی از گزینه های فوق العاده مقرون به صرفه در جمع بندی ما بهترین بازی های رایگان.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/smite-1-will-keep-running-out-of-respect-for-the-players-executive-producer-says

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *