توسعه دهندگان Smite 2 اعتراف می کنند که نگران واکنش بازیکنان به عدم وجود محتوای قابل انتقال از نسخه اصلی هستند.

ضربه زدن ۲ به طور رسمی اعلام شده است و علیرغم پیشرفت های قابل توجهی که نشان داده شده است، توسعه دهنده Titan Forge Games نگرانی هایی دارد که برخی از بازیکنان ممکن است از عدم وجود محتوای قابل انتقال بین این دو بازی ناراضی باشند.

عرصه نبرد آنلاین چند نفره آینده (MOBA) جایگزین نخواهد شد ضربه زدن ۱، که مطمئنا برای هواداران وفادار تسکینی خواهد بود. متأسفانه، در اطلاعیه امروز (۱۲ ژانویه) نیز تأیید شد که محتوای بازیکنان مستقیماً از نسخه اصلی به دنباله منتقل نمی شود. در حالی که تمام پوسته های قابل خرید جواهرات به سال ۱۱ اضافه شده است ضربه زدن “پوسته های متقابل” خواهند بود که قفل آنها نیز باز می شود ضربه زدن ۲سایر موارد به دلیل زمان و تلاشی که نیاز دارد به جلو منتقل نمی شوند.

“من فکر می کنم که این چیزی است که ما بیشتر نگران آن هستیم.” ضربه زدنالکس کانتاتوره، تهیه کننده اجرایی، در مصاحبه ای به TechRadar Gaming (TRG) می گوید. من فکر می‌کنم با گیم‌پلی و گرافیک بسیار مطمئن هستیم.»

او توضیح می‌دهد که مطمئن است بازیکنان فوراً می‌توانند ببینند که دنباله چه ارتقایی است، با عواملی که «نمی‌دانستند» از دست داده‌اند. «اما قطعاً لایه‌ای وجود دارد که مثلاً مردم زمان و پول زیادی را صرف آن می‌کنند ضربه زدن ۱و بسیار است که از آنها بخواهیم به یک بازی جدید بروند.” Cantatore اضافه می کند.

به جای انتقال مستقیم محتوا، دو سیستم پاداش وفاداری معرفی شده است. “Gems Legacy” معادل هر تعداد جواهراتی (رایگان و پولی) که بازیکنان در بازی اصلی خرج کرده اند، به آنها توزیع می شود. ضربه زدن ۲ بازیکنان، که می تواند برای ۵۰٪ تخفیف در اکثر خریدهای درون بازی استفاده شود. مبلغ Legacy Gems دریافتی برای بازیکنانی که Founder’s Pack را برای آن خریداری می کنند، دو برابر خواهد شد ضربه زدن ۲.

توسعه دهندگان Smite 2 اعتراف می کنند که نگران واکنش بازیکنان به عدم وجود محتوای قابل انتقال از نسخه اصلی هستند.

(اعتبار تصویر: Hi-Rez Studios)

علاوه بر این، اولین به روز رسانی سال ۱۱ در ضربه زدن ۱ “میراث الهی” را معرفی خواهد کرد که به بازیکنان برای زمانی که صرف بازی کرده اند پاداش می دهد ضربه زدن در طول سال ها. بسته به مدت زمانی که بازی می کنند، بازیکنان می توانند تا ۱۱ پوسته را برای استفاده در آن باز کنند ضربه زدن ۲و پیشرفت آنها نشان هایی را برای آنها به ارمغان می آورد تا در ادامه نیز از آنها استفاده کنند.

در صحبت بیشتر در مورد این سیستم های پاداش، Cantatore می گوید که تیم “این طرح را حداقل پنج بار تکامل داد”، و بیشتر و بیشتر اضافه کرد تا زمانی که گروه های بازیکنان آنها به میزان “سخاوتمندانه” آنها اشاره کردند.

“بنابراین، ما بسیار امیدواریم که بازیکنان به این موضوع نگاه کنند و آنها بگویند، “وای، شما بچه ها واقعاً کاری عالی برای بازیکنان انجام می دهید، شما به بازیکنان اهمیت می دهید.” ذهن،” Cantatore ادامه می دهد. اما ما می‌دانیم که احتمالاً بازیکنانی ناامید خواهند شد زیرا می‌دانید، آنها می‌خواهند همه چیز را انتقال دهیم. گذشته در کنار.”

تراویس براون، مدیر کل Titan Forge Games، به این بحث اضافه می کند که این دو سیستم برای پاداش دادن به بازیکنانی طراحی شده اند که زمان زیادی را صرف کرده اند. ضربه زدنو همچنین کسانی که پول زیادی خرج کرده اند. این بیشتر در مورد مشوق هایی است که می خواستیم به بازیکنانی که بازی می کنند بدهیم ضربه زدن حرکت به سوی ضربه زدن ۲اما پس از آن نیز هر کسی که تا به حال از کار افتاده است، و بازی نکرده است ضربه زدن ۱ دیگر، فقط انبوهی از جوایز در انتظار آنها هنگام ورود به سیستم است ضربه زدن ۲ روز اول” او می گوید.

ضربه زدن ۲ قرار است در بهار امسال وارد تست آلفا شود و قرار است برای رایانه شخصی منتشر شود. پلی استیشن ۵، و Xbox Series Xاس.

حتماً به جمع بندی های ما در مورد آن نگاه کنید بهترین بازی های رایگان و بهترین بازی های کامپیوتر چند نفره برای بازی های عالی تر.


منبع: https://www.techradar.com/gaming/consoles-pc/smite-2-devs-admit-that-theyre-concerned-about-players-reactions-to-the-lack-of-transferable-content-from-the-original

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *