توسعه‌دهنده سلول‌های مرده، با تمرکز بر پروژه‌های جدید، به پشتیبانی خود پایان می‌دهد

توسعه دهنده Dead Cells، Evil Empire، دیگر روی این بازی کار نمی کند و به روز رسانی های پنج ساله را به پایان می رساند.

Roguelite Metroidvania چهار الحاق DLC، ۱۸ به روز رسانی و کراس اوور با کاسلوانیاHollow Knight و موارد دیگر، با Evil Empire که به عنوان یکی از شرکت های تابعه توسعه دهنده Motion Twin برای پشتیبانی طولانی مدت از بازی عمل می کند.

در بیانیه ای از Evil Empire، توضیح داد که این تیم اکنون به طور کامل روی “پروژه های مخفی” کار می کند که قرار است “خیلی زود” فاش شوند.

بادگیر | تریلر اعلامیهدر یوتیوب تماشا کنید

در بیانیه آمده است: «ما به کاری که در بازی انجام داده‌ایم بسیار افتخار می‌کنیم، ما هر دقیقه را دوست داشتیم و از Motion Twin بسیار سپاسگزاریم که به ما اعتماد کرد و به ما اجازه داد برای مدت طولانی با کودکشان بازی کنیم.

“خبر خوب این است که تیم سلول‌های مرده ما رها شده‌اند تا استعدادهای خود را در پروژه‌های مخفی ما وارد کنند، و ما به زودی آنچه را که ذهن دیوانه آنها به ذهنشان خطور کرده است را فاش خواهیم کرد! در همین حال ما البته برای Motion Twin بهترین‌ها را آرزو می‌کنیم. و Godspeed به بازی جدید آنها Windblown.”

باد وزیده در پایان سال گذشته در مراسم The Game Awards فاش شد – این یک “سرکش مبارزه با سرعت رعد و برق” است که در سال جاری با دسترسی اولیه به Steam می آید، بیشتر در تریلر بالا ببینید.

مشخص نیست که Evil Empire روی چه پروژه‌هایی کار می‌کند، اگرچه این بیانیه به «زمان شروع یک بازی جدید (یا دو)» پایان می‌دهد.


منبع: https://www.eurogamer.net/dead-cells-developer-ends-support-focusing-on-new-projects?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *