دو سال NordPass Premium را تنها با ۳۵ دلار دریافت کنید

ناگفته نماند که شما واقعاً برای هر حساب و سرویسی که استفاده می کنید باید یک رمز عبور منحصر به فرد و پیچیده داشته باشید. ردیابی همه آن اعتبارنامه ها به صورت دستی کار دشواری است، به همین دلیل است که همه می توانند از داشتن یک مدیر رمز عبور بهره مند شوند. NordPass است یکی از مدیران رمز عبور مورد علاقه ما و طرح Premium در حال حاضر در فروش است. به طور خاص، برنامه دو ساله است ۵۶ درصد تخفیف در ۳۵ دلاربه علاوه سه ماه دسترسی اضافی بدون هزینه اضافی دریافت خواهید کرد.

نسخه رایگان این سرویس به شما امکان می دهد رمزهای عبور، کلیدها و جزئیات کارت اعتباری را ذخیره و تکمیل کنید. Premium را انتخاب کنید و تعداد زیادی ویژگی بیشتر با قیمت مناسب دریافت خواهید کرد. برای یک چیز، می‌توانید با تعویض دستگاه‌ها و پیوست فایل‌ها به مواردی که ذخیره کرده‌اید، به NordPass وارد شوید.

می‌توانید هر بار که وب‌سایتی از شما می‌خواهد آدرس ایمیل خود را بپوشانید. با توجه به اینکه این برنامه هر بار از یک ماسک منحصربه‌فرد استفاده می‌کند، خطر افشای ایمیل‌تان را در صورت وجود نقض، کاهش خواهید داد. با توجه به این نکته، NordPass Premium می تواند وب را برای نقض داده ها بررسی کند تا بررسی کند که آیا اطلاعات شخصی شما در معرض دید قرار گرفته است یا خیر. این برنامه همچنین می تواند رمزهای عبور ضعیف یا استفاده مجدد را انتخاب کند و از شما بخواهد آنها را تغییر دهید.

علاوه بر این، NordVPN فروش محصولات خود را با ۶۷ درصد تخفیف در برنامه های دو ساله اجرا می کند. یکی از مزایای بزرگ پر کردن برنامه Ultimate این است که NordPass را شامل می شود. دو سال دسترسی خواهد بود هزینه شما ۱۵۳ دلار است. رزروهای اصلی ما درباره NordVPN این است که قیمت های برنامه های آن بسیار بالا است و به اندازه ویژگی های آن نیست VPN های رقابتی که Engadget آزمایش کرده است. با این حال، ممکن است تخفیف برای شروع استفاده از این سرویس برای شما مفید باشد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/get-two-years-of-nordpass-premium-for-only-35-154552026.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/get-two-years-of-nordpass-premium-for-only-35-154552026.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *