توسعه‌دهنده هشدار می‌دهد که آخرین به‌روزرسانی Palworld، پیشرفت چند نفره را در Xbox حذف می‌کند

توسعه دهنده Palworld Pocketpair به بازیکنان Xbox هشدار داده است که ذخیره های چندنفره خود را پس از گزارش هایی که انجام این کار منجر به از بین رفتن تمام پیشرفت های فعلی می شود، بارگذاری نکنند.

آخرین پچ Palworld – که یک حمله جدید اضافه می کند در برابر یک موجود شیطانی قدرتمند که به نام Bellanoir شناخته می شود – هفته گذشته برای Steam راه اندازی شد و اوایل امروز در Xbox منتشر شد. بلافاصله پس از عرضه کنسول خود، Pocketpair تأیید کرد که این به روز رسانی مانع از قرار دادن تخم مرغ های خود در داخل دستگاه جوجه کشی می شود – اما اکنون مشخص شده است که این به روز رسانی با مشکلات بسیار چشمگیرتری راه اندازی شده است.

در یک پست در شبکه های اجتماعی، Pocketpair مشکلی را تأیید کرد که در آن “داده های ذخیره پخش کننده چند نفره به درستی بارگیری نمی شود وقتی داده های ذخیره چند نفره از نسخه قدیمی بارگیری می شود”. پاسخ‌های بازیکن در زیر پست نشان می‌دهد که این اشکال، به طور خاص، باعث می‌شود که تمام پیشرفت‌ها در بارگذاری یک ذخیره از بین برود، با برخی پیشنهادات، این مشکل ممکن است روی پخش انفرادی نیز تأثیر بگذارد.

تریلر پرتاب Palworld.در یوتیوب تماشا کنید

توسعه‌دهنده می‌گوید در حال حاضر علت این مشکل را شناسایی کرده است و در حال حاضر روی یک وصله کار می‌کند تا راه‌حلی برای آن ارائه کند. در عین حال، به بازیکنان هشدار می دهد که اطلاعات ذخیره شده خود را تا پس از انتشار اصلاح بارگیری نکنند. به‌علاوه، توجه می‌کند که هرگونه داده ذخیره‌سازی ایجاد شده در حین استفاده از پچ فعلی – که رسماً به عنوان v0.2.0.6 شناخته می‌شود – پس از اجرای اصلاح، قابل استفاده نخواهد بود.

پیام Pocketpair در پایان می‌گوید: «ما واقعاً برای این ناراحتی متاسفیم، و از شما می‌خواهیم که تا زمانی که این اصلاح به زودی اعمال نشود، سعی کنید اطلاعات چند نفره را بارگیری نکنید. متشکرم.»

جفت جیبی اخیرا برنامه های کاربردی برای یک برنامه آزمایش بسته Palworld باز شد (لازم به ذکر است که بازی هنوز در دسترس است)، با هدف رفع مشکلات قبل از انتشار پچ های عمومی – بنابراین امیدواریم که چنین به روز رسانی های فاجعه باری مانند امروز به زودی به گذشته تبدیل شود.


منبع: https://www.eurogamer.net/palworlds-latest-update-deleting-multiplayer-progress-on-xbox-developer-warns?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *