Beeper توسط Automattic به دست آمد، لیست انتظار را خاموش می کند

Beeper، شرکت پیام‌رسانی که سعی کرد یک کلاینت iMessage برای اندروید بسازد، اما در هر مرحله توسط اپل مسدود شد، هنوز هم فعال است و اکنون خریداری شده است. همانطور که آنها اخبار خرید بزرگ را اعلام می کنند، جدیدترین برنامه اندروید خود را نیز از نسخه بتا منتشر می کنند و لیست انتظار خود را برای همه کسانی که در آن هستند باز می کنند.

بیایید همه آن را بررسی کنیم، زیرا چیزهای زیادی برای وارد کردن به آن وجود دارد

BEEPER به دست آمد: در یادداشت خرید، Beeper توسط Automattic خریداری شده است. ممکن است آنها را به عنوان شرکت صاحب وردپرس بشناسید، اما آنها صاحب چیزهای دیگری نیز هستند. از جمله بازیگران جیبی. این نوع شرکتی است که می خواهید شرکت خود را بخرید.

تیم Beeper ظاهراً به هم چسبیده و به Automattic می‌رود، جایی که به طور مستقل، حداقل در برخی سطوح، فعالیت خواهند کرد. آنها فعلاً در مورد این حرکت حرف های درستی می زنند. برای مثال، خط مشی رازداری و شرایط آن‌ها تغییر نمی‌کند، پیام‌های شما همگی رمزگذاری شده‌اند، مدل کسب‌وکار مانند یک برنامه رایگان است که برای ویژگی‌های ممتاز هزینه دریافت می‌کند، و غیره. آنها همچنین به شما اطلاع می‌دهند که اگر این خرید شما را نگران کرده است. ، همیشه می توانید حساب خود را حذف کنید account.beeper.com.

شما می توانید اطلاعات بیشتر در مورد کسب در این پست وبلاگ.

لیست انتظار به پایان می رسد، برای همه باز است: از آنجایی که در ماه‌های اخیر و پس از شکست iMessage آنها تا حدودی از اخبار Beeper فاصله گرفته‌ایم، باید اعتراف کنم که متوجه نشدم که آنها هنوز یک لیست انتظار برای کاربرانی که می‌خواهند وارد این سرویس شوند دارند. این لیست انتظار به بیش از ۴۵۰۰۰۰ نفر افزایش یافت. وحشی، درسته؟ این کاربران از امروز دیگر نباید منتظر بمانند.

Beeper اعلام کرد که این برنامه برای هر کسی که می‌خواهد از آن استفاده کند در دسترس است و همه پلتفرم‌ها همچنان پشتیبانی می‌شوند: Android، iPhone/iPad، ChromeOS، macOS، Windows و Linux. همه پیوندهای مربوط به هر پلتفرم را در اینجا پیدا خواهید کرد beeper.com/download.

BEEPER بتا از بتا خارج می شود: و در نهایت، برنامه اندروید جدید Beeper که چندین هفته است در مرحله آزمایش بتا قرار دارد، نسخه بتا را ترک می کند و در دسترس همه قرار می گیرد. این برنامه دارای طراحی تازه‌سازی شده، عملکرد سریع‌تر، نیازهای کمتر برنامه Beeper دسکتاپ، ذخیره محلی چت‌ها در دستگاه، جستجوی پیام بهبودیافته و موارد دیگر است.

دوستان، اگر یک برنامه چت جهانی می‌خواهید که تقریباً به تمام پلتفرم‌های پیام‌رسان اصلی متصل شود تا آنها را در یک برنامه قرار دهد، Beeper را امتحان کنید. البته، با این فکر که ممکن است روزی پشتیبانی iMessage برسد، این کار را نکنید. احتمالا نمی شود.


منبع: https://www.droid-life.com/2024/04/09/beeper-acquired-by-automattic-turns-off-waitlist/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *