توسعه‌دهنده Palworld، Metroidvania، اعتبار توسعه‌دهنده را با انتشار نسخه نمایشی جدید تغییر می‌دهد.

توسعه دهنده Palworld، Pocketpair، نسخه ی نمایشی Steam جدیدی را برای Metroidvania، Never Grave: The Witch و The Curse منتشر کرده است.

بازی آینده – که مانند نسخه قبلی Pocketpair، با توجه به شباهت قابل توجه آن به یکی دیگر از بازی های مورد علاقه طرفداران Metroidvania، متهم به سرقت ادبی است – هنوز تاریخ انتشار ندارد، اما انتظار می رود در سه ماه آینده منتشر شود. به بازی چند نفره چهار نفره


توسعه‌دهنده Palworld، Metroidvania، اعتبار توسعه‌دهنده را با انتشار نسخه نمایشی جدید تغییر می‌دهد.Never Grave: The Witch and the Curse – تریلر اعلام کنید


Never Grave: The Witch and the Curse – تریلر اعلام کنید.

با این حال، برخلاف Palworld، Pocketpair به‌عنوان توسعه‌دهنده این بازی فهرست نشده است، بلکه تنها ناشر آن است. جفت جیبی بود تا سه روز پیش به عنوان توسعه‌دهنده فهرست شده بود، اما پس از بررسی سریع با SteamDBبه نظر می رسد این در ۲۵ ژانویه ۲۰۲۴ تغییر کرده است.

در حال حاضر، Frontside 180 – یک استودیوی جدید که به نظر می رسد ردپای الکترونیکی کمی دارد – به عنوان توسعه دهنده فهرست شده است.

Wayback Machine همچنین تایید کرده است که Never Grave تا همین اواخر Pocketpair را به عنوان توسعه‌دهنده خود در لیست قرار داده است.


اعتبار تصویر: Eurogamer/SteamDB

Never Grave به عنوان “یک Metroidvania x Roguelite که در آن با کمک کلاه نفرین شده سفر می کنید” توصیف می شود.

“از انواع جادو استفاده کنید یا دشمنان خود را تصاحب کنید تا به پایین ترین سطوح برسید! غارت را بازگردانید، امکانات جدیدی را در دهکده خود بسازید، امرار معاش کنید و خود را برای نبرد بعدی تقویت کنید!

بر خلاف اکثر پلتفرمرها، دارای سیستم تصاحب دشمن، ساختمان پایه و چند نفره است.

اوایل این هفته شرکت پوکمون بیانیه ای صادر کرد تایید می کند که اکنون در حال “بررسی” است که آیا Palworld به طرز شگفت انگیزی موفق Pocketpair حقوق مالکیت معنوی آن را نقض کرده است یا خیر.

البته نه این که شور و شوق بازی Palworld را در بین بازیکنان کاهش دهد. دیروز دیدم اعداد همزمان Palworld’s Steam از دو میلیون می گذرد برای اولین بار، بازی Palworld را به دومین بازی تاریخ استیم تبدیل کرد که پس از PUBG این کار را انجام داد. همچنین یک شبه یک بار دیگر رکورد کاربر همزمان خود را شکست و به رکورد جدید ۲,۱۰۱,۸۶۷ بازیکن همزمان رسید.


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-devs-upcoming-metroidvania-switches-developer-credit-as-it-drops-a-new-demo?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *