Casio’s Dimension Tripper به شما امکان می دهد پدال های گیتار خود را با بند گیتار خود کنترل کنید

NAMM با سینت، گیتار، ساکسیفون، و غیره تا آبشش ها بسته بندی شده است. اما، من به شما قول می دهم در حال حاضر، تریپر ابعاد از Casio تنها کنترل کننده بیان بی سیم روی زمین است که با بند گیتار خود کار می کنید.

مفهوم ساده است. این یک پدال بیان است. فقط، نه به شکل پدال. اکنون کنترل‌کننده‌های بیان را در انواع شکل‌ها و اندازه‌ها دیده‌ایم: محو کننده ها، غلطک ها، حتی لیزر. Dimension Tripper هم همین کار را می کند، به جز اینکه به جای اینکه یک پدال را با پا به جلو و عقب تکان دهید یا یک فیدر را با دست خود به جلو و عقب بکشید، خود گیتار را پایین می کشید.

سیستم دارای دو بخش است. فرستنده بین انتهای بند شما و دکمه بند روی گیتار شما قرار می گیرد. یک سر آن قابل جمع شدن است و همانطور که آن را دراز می کنید، اطلاعات را از طریق بلوتوث به گیرنده ارسال می کند. در شرایط ایده‌آل حدود ۲۰ میلی‌ثانیه تاخیر وجود دارد، اما حتی روی زمین در NAMM با تمام تداخل به سختی قابل توجه بود.

گیرنده یک جعبه نسبتا استاندارد است که روی پدال برد شما قرار می گیرد و به پدال هدف شما متصل می شود. یک ردیف چراغ در وسط به شما بازخورد بصری می دهد که سنسور را روی فرستنده بکشید.

Casio’s Dimension Tripper به شما امکان می دهد پدال های گیتار خود را با بند گیتار خود کنترل کنید
ترنس اوبراین / انگجت

هر چند این دو بخش کمی حجیم تر از آن چیزی است که من انتظار داشتم. گیرنده دارای دو سوئیچ پایی است و اساساً به اندازه یک پدال گیتار استاندارد است. طول فرستنده نزدیک به ۵ اینچ و ضخامت آن ۱ اینچ است. هنگام بازی متوجه آن خواهید شد و باید بند خود را به میزان قابل توجهی کوتاه کنید.

به غیر از آن، مانند هر کنترل کننده بیان دیگری کار می کند. می‌توانید از آن برای افکت‌های پرانرژی wah wah، یا افزایش حجم ملایم یا برای افزایش عجیب‌وغریب در یک مدولاتور حلقه استفاده کنید. حتی می توان از آن به جای سوئیچ پایی برای روشن و خاموش کردن افکت استفاده کرد. بنابراین می‌توانید در ابتدای گروه کر به شدت پایین بیایید تا در یک حرکت بیش از حد ضربه بزنید.

تریپر ابعاد کاسیو
ترنس اوبراین / انگجت

این مفهوم قطعا حیله گر است. اما باید اعتراف کنم که سرگرم کننده است و در واقع به نوعی طبیعی است. اکثر نوازندگان در هر صورت گیتار خود را کمی تکان می‌دهند، و این فقط به نظر می‌رسد که بسط آن است. باید کمی تاکید بیشتری می‌کردم و با اعتقاد بیشتری نسبت به حالت عادی حرکت می‌کردم، اما خیلی سریع تطبیق دادم. آیا عملی است؟ احتمالا نه. اما آفرین به کاسیو که چیزی متفاوت را امتحان کرد.

چیزی که مشخص نیست این است که آیا این محصول به یک محصول خرده فروشی واقعی تبدیل خواهد شد یا خیر. در حال حاضر کاسیو در حال اجرا است کمپین تامین مالی جمعی جایی که Dimension Tripper را به قیمت ۳۲۷۳۶ ین یا حدود ۲۲۱ دلار خریداری می کنید. با این حال، اگر کنترل‌کننده بیان بی‌سیم عمری فراتر از آن داشته باشد، همچنان در هوا است.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/casios-dimension-tripper-lets-you-control-your-guitar-pedals-with-your-guitar-strap-200039380.html?src=rss منتشر شد.


منبع: https://www.engadget.com/casios-dimension-tripper-lets-you-control-your-guitar-pedals-with-your-guitar-strap-200039380.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *