توسعه دهنده Nightingale اعتراف کرد که از وضعیت فعلی بازی پس از انتشار ناامیدکننده “راضی نیست”

Inflexion Games، توسعه‌دهنده بازی فانتزی ویکتوریایی Nightingale، اعتراف کرده است که جنبه‌های مختلفی از این بازی وجود دارد که در حال حاضر از آن راضی نیست، پس از تعداد بازیکنان ناامیدکننده در عرضه اخیر بازی.

Nightingale در ۲۰ فوریه با پیک Steam با ۴۷۵۶۹ بازیکن راه اندازی شد، اما از آن زمان تا کنون ادامه دارد و این هفته تعداد بازیکنان فعال به هزاران نفر تک رقمی شده است. در همین حال، نظرات بازیکنان به عنوان “مخلوط” ذکر شده است. آرین فلین، رئیس استودیو، گفته است که تیم اکنون در حال جمع‌آوری بازخورد بود و تیم از چندین موضوع آگاه بود.

فلین به اشتراک گذاشت: “ما زمان زیادی را صرف خواندن برداشت های شما به صورت آنلاین، مرور Discord، تماشای استریم های شما و ساختن برنامه های خود برای مرحله بعدی بازی کرده ایم.” او با اذعان به مشکلات شبکه نایتینگل، عدم بهبود کیفیت زندگی، و سایر جنبه‌ها «در حدی که ما می‌خواهیم نبود»، ادامه داد: «چیزهایی وجود دارد که ما از آنها راضی نیستیم».

بررسی دسترسی اولیه Nightingale در حال انجام است: آیا ارزشش را دارد؟در یوتیوب تماشا کنید

فلین ادامه داد: «ما سخت کار می‌کنیم تا این موارد را در حال حاضر برطرف کنیم و مطمئن شویم که بهترین تجربه قابل بازی ممکن را به دست می‌آوریم.

او در پایان گفت: “برای همه کسانی که وارد عمل شده اند و بازخوردها و برداشت های شما را به ما می دهند، ما واقعاً از افکار شما قدردانی می کنیم.” افکار و ملاحظات شما واقعاً به ما کمک می‌کند تا اولویت‌بندی کنیم که می‌خواهیم زمان خود را در آن بگذرانیم، و به ما کمک می‌کند تا دید خود را برای جایی که می‌خواهیم بازی را ببریم، تقویت و تیزتر کنیم.»

مسائل قبلی نیز توسط هماهنگ کننده جامعه بلبل، ماریبل دیاز، مورد بررسی قرار گرفت. آخر هفته گذشته، تعدادی از بازیکنان متوجه شدند که Respite Realms آنها ناپدید شده است. توسعه دهنده اکنون به لطف تعمیر و نگهداری اضطراری موفق به بازیابی این املاک شده است. دیاز گفت: “ما برای همه کسانی که تحت تاثیر قرار گرفته اند بسیار متاسفیم.” ما به اطمینان از این که همه تا آنجا که ممکن است پیشرفت کنند ادامه خواهیم داد.»

تیم اکنون با به‌روزرسانی‌هایی برای ایجاد تعادل و موارد دیگر در افق، به آینده نگاه می‌کند. در اینجا برخی از ویژگی های آینده که بازیکنان می توانند برای Nightingale در کوتاه مدت انتظار داشته باشند آورده شده است:

  • حذف اکسپلویت های اضافی
  • به‌روزرسانی‌های کیفیت زندگی، مانند ویژگی مرتب‌سازی سریع ذخیره‌سازی و توانایی ساخت از فضای ذخیره‌سازی
  • ایجاد صف و امکان خرید اقلام از کتاب راهنما پس از ملاقات با معامله گران اسانس

میان مدت تا بلندمدت، تیم Nightingale در حال کار بر روی بهبود هوش مصنوعی موجودات، افزودن انواع سلاح‌های بیشتر، ویژگی‌های NPC قابل جذب اضافی، محدودیت‌های ساختار ساختمان، موجودات جدید و موارد دیگر است. همچنین در حال کار است حالت آفلاین نایتینگل که قبلاً وعده داده بودکه دیاز گفت در دسته بندی میان مدت قرار می گیرد زیرا مستلزم کار زیاد است.


توسعه دهنده Nightingale اعتراف کرد که از وضعیت فعلی بازی پس از انتشار ناامیدکننده “راضی نیست”به‌روزرسانی توسعه‌دهنده: به‌روزرسانی نقشه راه، وصله‌ها، و پیامی از مدیر عامل ما


به‌روزرسانی توسعه‌دهنده: به‌روزرسانی نقشه راه، وصله‌ها، و پیامی از مدیر عامل ما.

برای اطلاعات بیشتر در مورد بازی، حتما ما را بررسی کنید ویژگی برداشت های بلبل برتی در اینجا، جایی که او بحث می‌کند که چرا پتانسیل آن وجود دارد، اگرچه هنوز کاملاً وجود ندارد.


منبع: https://www.eurogamer.net/nightingale-developer-admits-its-not-happy-with-games-current-state-after-disappointing-launch?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *