وکیل سابق پوکمون از رسانه‌ها برای برجسته کردن پروژه‌هایی که شرکت باید حذف کند، تشکر می‌کند

رئیس سابق حقوقی شرکت پوکمون از رسانه‌ها به خاطر انتشار پروژه‌هایی که ممکن است مجبور به تعطیلی آن‌ها شوند، تشکر کرده است.

صحبت کردن با عواقباز مک گوان پرسیده شد که چگونه شرکت معروف پوکمون پروژه‌های طرفداران زیادی را که ممکن است در هر زمان وجود داشته باشند، کشف کرده و اولویت‌بندی کرده است.

مک گوان گفت: «پاسخ کوتاه: از شما عزیزان متشکرم. “من در دفترم نشسته بودم و به کار خودم فکر می کردم وقتی شخصی از شرکت برای من پیوندی به یک مقاله خبری می فرستاد، یا خودم به طور تصادفی با آن برخورد می کردم. من حقوق سرگرمی را در دانشگاه واشنگتن تدریس می کنم و این را به دانش آموزانم می گویم. : بدترین چیز روی زمین زمانی است که پروژه “طرفدار” شما منتشر می شود، زیرا اکنون در مورد شما می دانم.”

پخش خبر: آیا بازی Pokémon Legends: ZA عنوانی برای عرضه سوییچ ۲ خواهد بود؟در یوتیوب تماشا کنید

اما، همانطور که مک گوان ادامه داد، وجود پروژه طرفداران به طور خودکار به معنای نامه جدی از طرف تیم حقوقی پوکمون نیست.

او ادامه داد: این پایان معادله نیست. “شما فوراً حذفی ارسال نمی کنید. شما منتظر می مانید تا ببینید آیا آنها بودجه دریافت می کنند (برای یک Kickstarter یا مشابه)؛ اگر آنها بودجه دریافت می کنند، آن وقت است که شما درگیر می شوید. هیچ کس دوست ندارد از طرفداران شکایت کند.”

مک گوان گفت که کار او به عنوان مدیر ارشد حقوقی پوکمون به این معنی است که او “تیمی متشکل از ۲۰ وکیل و حقوقدان غیر وکیل” را در دفتر مرکزی شرکت در Bellevue، واشنگتن اداره می کند.

نقش او همچنین شامل مدیریت امنیت رویداد و تیم خدمات مشتری برند (“بیشتر به این دلیل بود که من بخش کارهایی بودم که ممکن است اشتباه بروند”)، ملاقات با تنظیم‌کننده‌های حریم خصوصی جهانی، و بازرسی امکانات تولید (برای اطمینان از اینکه “کار کودک وجود ندارد” در آنجا، و غیره.”).

مک گوان از طریق کار قانونی خود با فیلم Legendary Pictures برای فیلم Detective Pikachu، به یک اعتبار تهیه کننده نیز رسید.

در سال ۲۰۲۲، شرکت پوکمون یک مناقصه قانونی ۶۲ میلیون پوندی برای از بین بردن یک سرقت آشکار و پرمخاطب چینی راه اندازی کرد.. اخیراً این شرکت بود مجبور به اظهار نظر در مورد محبوبیت ناگهانی نبرد با هیولاها، ضربه Palworld شد – گفتن اینکه در صورت نیاز «تحقیق و اقدامات مقتضی» انجام خواهد داد.

چند ماه بعد، شرکت پوکمون هنوز چیزی در مورد این موضوع نگفته است – اگرچه مک گوان قبلاً گفته بود که او “متعجب” بود که پال ورلد توانست “تا اینجا” برسد.


منبع: https://www.eurogamer.net/former-pokemon-lawyer-thanks-media-for-highlighting-projects-for-the-company-to-take-down?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *