توسعه دهنده Overwatch 2 می گوید فاش کردن تغییرات درمانی بحث برانگیز بدون زمینه “اشتباه” بود

هفته گذشته، کارگردان بازی Overwatch 2، آرون کلر، با فاش کردن تغییرات بزرگ گیم پلی بازی که باعث می شود تا قهرمانان مخزن و آسیب «نسخه تغییر یافته و تنظیم شده ای از Support self-healing Passive» در فصل ۹ دریافت کنند، بحث و جدل در میان بازیکنان به وجود آورد – و Keller این کار را انجام داده است. اکنون اعتراف کرد که اعلام “خارج از متن” یک “اشتباه” بوده است.

در او اعلامیه اصلی در وبلاگ Overwatchکلر توضیح داد که تغییرات – بخشی از بازنگری گسترده‌تر گیم‌پلی با هدف کاهش “ناامیدی” زمانی که تیم‌ها با هم کار نمی‌کنند – باید “به بازیکنان غیرحمایت کننده گزینه‌های بیشتری از لحاظ حفظ خود بدهند” و “مقداری از فشار را از پشتیبانی خارج کنند.” بازیکنان باید همه را زنده نگه دارند، زیرا اکنون بازیکنان تکی کنترل بیشتری بر استخر سلامتی خود دارند.” او توضیح داد که ایده این بود که تعادل «بین قدرت یک تیم و قدرت یک قهرمان یا بازیکن فردی» تغییر کند.

پس از آن اعلام، نگرانی‌هایی در میان جامعه Overwatch وجود داشت که تغییرات ممکن است اساساً روحیه تیمی Overwatch را تضعیف کند، در حالی که دیگران نگران این هستند که این تغییر ممکن است باعث بی‌کار شدن شخصیت‌های Support شود.


Overwatch 2 سی و نهمین قهرمان Mauga را در نوامبر سال گذشته اضافه کرد.

در پاسخ به آن فریاد، کلر (با تشکر IGN) اکنون دارد پذیرفته، “این اشتباه بود که در مورد این تغییر تنها و خارج از زمینه صحبت کنیم، زیرا بخشی از مجموعه بسیار بزرگتری است که به فصل ۹ می آید.” او قبل از عذرخواهی اضافه کرد و خاطرنشان کرد: «من مشتاقانه منتظر بحث بیشتر در مورد تغییرات تعادل S9 در زمانی هستم که بر روی «خارج شدن آسیب در بازی، نقش DPS در ایمن کردن مرگ‌ها و قدرت شفابخشی» انجام شود. ما جزئیات بیشتری را ارائه می دهیم.”

البته این به سختی اولین جنجالی است که Overwatch 2 را نابود می کند – اوت سال گذشته توانست جایزه مشکوک تبدیل شدن را به دست آورد. بدترین بازی استیم که در تمام دوران بررسی شده استبا تاکید بر کمبود محتوا، پوست های آرایشی گران قیمتو مشکلات تعادل – اما امیدواریم که کلر بتواند حداقل به طور موقت اعصاب جامعه را آرام کند، زمانی که تغییرات برنامه ریزی شده تیم برای فصل ۹ را قبل از ورود آن به طور کامل شرح می دهد، احتمالاً در مدت زمان کمی بیش از یک ماه در ۲۰ فوریه.


منبع: https://www.eurogamer.net/overwatch-2-dev-says-revealing-controversial-healing-changes-without-context-was-mistake?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *