توسعه دهنده Palia 35 درصد از کارکنان خود را قبل از انتشار کامل سیم کارت اخراج می کند

توسعه دهنده Palia Singularity 6 تنها چند ماه پس از ورود زودهنگام بازی، ۳۵ درصد از کارکنان خود را اخراج کرد.

کارگران این استودیو در پایان هفته گذشته شروع به به اشتراک گذاشتن اخبار اخراج کارکنان کردند، که سپس Singularity 6 در بیانیه ای تایید کرد. IGN.

در بیانیه آمده است: «پس از انتشار Palia در Steam، ما پشتیبانی لازم برای ارائه خدمات گیم پلی با بالاترین کیفیت را برای پایداری طولانی مدت ارزیابی کردیم. “ما تصمیم دشواری برای کاهش نیروی کار خود گرفتیم که بر حدود ۳۵ درصد از اعضای تیم با استعداد و سخت کوش ما تأثیر گذاشت. ما برای مشارکت آنها ارزش قائل هستیم و متعهد به حمایت از آنها در طول این فرآیند هستیم، از جمله کمک به اخراج، کاریابی و راهنمایی شغلی، و حفظ تمام تجهیزات توسعه ارائه شده توسط شرکت.”

تریلر راه اندازی پالیا استیمدر یوتیوب تماشا کنید

ادامه می‌دهد: “این تصمیم ساده گرفته نشد و پس از بررسی دقیق توسعه و نیازهای تجاری ما برای حمایت از Palia و جامعه آن اتخاذ شد. ما متعهد به ارائه اشتیاق در تخیل و حفظ فداکاری و خلاقیتی هستیم که جامعه ما انتظار دارد و شایسته آن است. ما از درک و حمایت شما از استودیوی ما و اعضای تیم تحت تأثیر قدردانی می کنیم.”

رایگان بازی cozy life sim MMO به مدت پنج سال قبل از انتشار در حال توسعه بود نسخه بتا رایانه شخصی عمومی در ماه آگوست سال گذشته سپس در ماه دسامبر روی سوییچ راه‌اندازی شد، قبل از اینکه ماه گذشته (۲۵ مارس) به Steam برسد، جایی که در دسترسی اولیه باقی می‌ماند.

در حال حاضر بررسی های “مخلوط” روی آن وجود دارد بخاربیشتر به دلیل اشکالات و هزینه بالای لوازم آرایشی است.

تاریخ انتشار رسمی برای انتشار کامل وجود ندارد و مشخص نیست که آیا این اخراج‌ها بر آن تأثیر خواهد گذاشت یا خیر.

اخراج ها صنعت بازی ها را خراب کرده است در طول سال گذشته درآخر هفنه مدیر انتشارات لارین استودیو مایکل دوز این تعدیل‌ها را «قابل اجتناب» خواند و پیشنهاد کرد «هیچ یک از این شرکت‌ها در خطر ورشکستگی نیستند».


منبع: https://www.eurogamer.net/palia-developer-lays-off-35-of-staff-before-life-sim-hits-full-release?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *