Helldivers 2 Operation Swift Disassembly موفقیت‌آمیز بود و بازیکنان را متحیر کرد که در ادامه

در آخر هفته، Helldivers بی‌باک کاری را انجام داد که شاید زمانی غیرقابل تصور به نظر می‌رسید: ریشه‌کن کردن همه ربات‌ها در Helldivers 2. همراه با این خبر که تمام آن اشکالات Terminind اکنون “محافظه شده‌اند”، برای استفاده از کلمات توسعه‌دهنده Arrowhead، احساسی که در بین بازیکنان وجود دارد احساس شادی است. درست؟ ما هلدیورز ۲ را شکست دادیم؟

در واقع، در یک پست در پلتفرم رسانه اجتماعی X، تیم Helldivers 2 اعلام کرد که “کهکشان یک بار دیگر آزاد می شود”، که مطمئناً به این معنی است که همه ما می توانیم یک نفس راحت بکشیم. مطمئنم بازی استاد جوئل چیزی در آستینش باقی نمانده است به زودی، با صحنه‌ای مواجه می‌شویم که نشان می‌دهد Super Earth اکنون به لطف تلاش‌های سخت ما در حال رشد است و سرورهای Helldivers 2 خاموش خواهند شد.

نه، من هم یک لحظه آن را باور نمی کنم! و نه بازیکنان – که اکنون در تلاش هستند تا ببینند چه چیزی می تواند در آینده رخ دهد.

Helldivers 2 – Report for Duty Trailer | بازی های PS5 و PC.در یوتیوب تماشا کنید

اول، به نظر می‌رسد که احتمال بسیار زیادی وجود دارد که Illuminate – سومین گروه دشمن از بازی اصلی Helldivers – ظاهر شود.

بر اساس صفحه Fandom HelldiversIlluminate در Helldivers 2 حضور ندارند، زیرا “آنها تا سال ۲۱۸۴ دیگر هیچ حضوری در کهکشان ندارند و ظاهراً توسط بشریت نابود شده اند”. با این حال، این صفحه خاطرنشان می کند که “صحت این نابودی ناشناخته است” و “در شرایط خاص، ممکن است به طور تصادفی یک پیام رادیویی تحریف شده در کشتی خود دریافت کنید”…

این پیام؟ این است: “Super Earth دروغ گفت… آنها نمی خواستند شما بدانید … Illuminate … آنها می آیند.”

شاید به دلیل ورود آنها، گزارش‌هایی در اوایل سال وجود داشت که لیزرهای آبی مرموز و آسیب‌رسان در بازی ظاهر شدند. کاربر Reddit Dye335 در آن زمان گزارش داد: «این باید یک Illuminate Sniper باشد، درست مانند بازی اول، و (تک تیرانداز) باید بلافاصله پس از شلیک از دور خارج شده باشد.

Illuminate از قبل اینجاست
توسطu/Dye335 که درHelldivers

در مرحله بعد، اسکلت‌های Hive Lord وجود دارند که در سیارات ترمینید دیده می‌شوند. Hive Lords یک دشمن در Helldivers اصلی بود که قادر به ایجاد تونل های جدید برای کندوها بود.

“از آنجایی که آنها بیشتر زیرزمینی هستند، حمله به آنها و خلاص شدن از آنها بسیار سخت است. بنابراین، هر فرصتی برای حمله به ارباب کندو را نباید هدر داد، و از آنجایی که آنها بسیار خطرناک هستند، بهترین چیزی را که در هنگام حمله به آنها دارید به ارمغان بیاورید.” ویکی هواداران Helldivers توضیح می دهد.

آیا می‌توانیم در مرحله بعدی با این گورکن‌ها مبارزه کنیم؟ شما می توانید نمونه ای از مبارزه با یک Hive Lord در Helldivers اصلی را در زیر مشاهده کنید.

۲ بازیکن Hive Lord را می کشند و در ۴۷ ثانیه استخراج می کنند
توسطu/osman78 که درHelldivers

اما انجمن Helldivers 2 همچنین در مورد نوع چهارم احتمالی دشمن فکر می کند. من امروز صبح با جیمی واکر خواننده Eurogamer درباره این ایده چت کردم.

من به شوخی پیشنهاد دادم که ربات‌ها و باگ‌ها می‌توانند در یک مسابقه فوق‌العاده به نام Automominids ادغام شوند، و واکر بدون از دست دادن یک ضربه به من اطمینان داد که “Illuminate فناوری این سطح از چیزها را دارد”.

او گفت: «این یک پیشرفت طبیعی در یک دنباله است،» و همچنین پیشنهاد کرد که می‌توانیم با برخی «انسان‌های همدرد ربات غیردموکراتیک خیانتکار» روبرو شویم. او همچنین گفت: “هر کسی که با The Expanse آشناست ممکن است از مکان دیگری آگاه باشد، یک تهدید بیگانه ناشناخته می تواند از آنجا ناشی شود.”

فضایی برای دشمن چهارم وجود دارد (مدل سازی سریع سرزمینی که ممکن است اشغال کند)
توسطu/littleNorthStar که درHelldivers

به طور خلاصه، ما با Helldivers 2 خیلی فاصله داریم و من با آن خوب هستم. یکی از پست‌هایی که امروز صبح در Discord رسمی بازی باعث شد من بخندم، پوستری بود که جوئل داشت خودش را آماده می‌کرد تا ظاهر شود و فقط بگوید که بازیکنان Helldivers 2 اکنون فقط آموزش را کامل کرده‌اند.

یکی از پاسخ ها می گوید: “ناگهان کهکشان ۶۰۰ درصد منبسط می شود و هفت جناح جدید ظاهر می شوند.” یکی دیگر به آنچه که بسیاری فکر می‌کردند پیشنهاد کرد: “ما دوباره مورد تهاجم قرار خواهیم گرفت، نه؟”


Helldivers 2 Operation Swift Disassembly موفقیت‌آمیز بود و بازیکنان را متحیر کرد که در ادامه
اعتبار تصویر: Discord/Eurogamer

فکر می‌کنید – یا امیدوارید – بعدی در Helldivers 2 چه اتفاقی می‌افتد؟


منبع: https://www.eurogamer.net/helldivers-2-operation-swift-disassembly-was-a-success-leaving-players-wondering-whats-next?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *