توسعه دهنده Palworld به یک استودیوی کوچک باقی می ماند، جزئیات اولین حمله

Palworld توسعه دهنده Pocketpair علیرغم موفقیت بازی بقای “Pokémon with guns” یک استودیوی کوچک باقی خواهد ماند.

صحبت کردن با بلومبرگموسس و مجری Pocketpair Takuro Mizobe گفت که توسعه دهنده “[is] و یک استودیوی کوچک باقی خواهد ماند.” او افزود: “من می خواهم چندین بازی کوچک بسازم، بازی های سه گانه A با بودجه بالا برای ما مناسب نیستند.”

این شرکت قصد ندارد تعداد کارمندان خود را تا حد زیادی افزایش دهد (اگرچه از توسعه دهندگان دعوت کرد تا به تکمیل آن کمک کنند. نیاز شدید به پرسنل در ماه فوریه)، Mizobe فاش کرد، و آماده بررسی پیشنهادات مشارکت یا خرید است.


توسعه دهنده Palworld به یک استودیوی کوچک باقی می ماند، جزئیات اولین حملهPanews|Palworld Update Raid Battle #1|Pocketpair


Palworld Update Raid Battle 1

Mizobe همچنین اظهار داشت که Pocketpair در حال مذاکره برای آوردن Palworld به پلتفرم های دیگر است. اگرچه در حال حاضر فقط بر روی Steam و Xbox در دسترس است، در ماه ژانویه، رئیس بخش هندی Playstation، Shuhei Yoshida پیشنهاد کرد که به دنبال دریافت آن است. Palworld در پلی استیشن.

در همین حال، Pocketpair اطلاعاتی را در مورد به‌روزرسانی بعدی Palworld فاش کرده است که شامل اولین Raid Boss بازی می‌شود. پال جدید “شیطان قدرتمند” بلانوآر نام دارد و در حال پذیرفتن رنسانس اخیر ایمو است. من را به یاد طراحی خاصی از پوکمون نمی اندازد، اگرچه مفهوم آن شبیه ترکیبی از گوتیتل (که بیشتر چهارشنبه آدامز/سلستیا از Danganronpa است تا بلانوآر) و Mega Gardevoir (با آن شبح؟ و آن فراگیر به نظر می رسد. مدل مو؟).


بلانوآر از Palworld
من می خواهم بدانم او از چه رنگ موی استفاده می کند. | اعتبار تصویر: جفت جیبی

جفت جیبی نیز دارد وعده اصلاحات بیشتر را داد و اقدامات ضد تقلب بازیکنان Palworld از زمان عرضه تحت تأثیر تقلب‌ها قرار گرفته‌اند و ماه گذشته Pocketpair اعتراف کرد که در تلاش برای ادامه دادن با تعداد پرونده های مربوط به تقلب.

برای کمک به Pocketpair در کار بر روی Palworld، لازم نیست یک توسعه دهنده باشید. این استودیو اخیراً برنامه های کاربردی را برای یک برنامه آزمایش بسته Palworldاما به متقاضیان هشدار داده است که نباید انتظار داشته باشند که از آن برای “بازی رایگان یا تجربه زودهنگام محتوای جدید” استفاده کنند.


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-developer-to-remain-a-small-studio-details-first-raid?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *