ماکت نمادین Dark Moon Greatsword Elden Ring با قیمت ۳۶۰ پوند در دسترس است

اگر ۳۶۰ پوند اضافی دارید، اکنون می‌توانید یک ماکت از Dark Moon Greatsword Elden Ring را خریداری کنید.

ماکت شمشیر یک متر و نیم طول دارد و از رزین ساخته شده است، بنابراین امیدوارم آنقدر که به نظر می رسد سنگین نباشد. و البته با رنگ آبی درخشان و جادویی رنگ آمیزی شده است.

و در حالی که برای بازیکنانی که به دنبال پوشیدن لباس‌های تیره هستند، عالی است، اما برای کسانی که به سادگی می‌خواهند سلاح بزرگ خود را به نمایش بگذارند، یک پایه دیواری نیز دارد.


ماکت نمادین Dark Moon Greatsword Elden Ring با قیمت ۳۶۰ پوند در دسترس استElden Ring Lore: Ranni and the Night of the Black Knives


Elden Ring Lore: Ranni and the Night of the Black Knives

این شمشیر توسط استودیو پاندا ساخته شده است و برای پیش خرید در دسترس است ما کلکسیونر انیمیشن هستیم. به شما ۴۵۹ دلار یا حدود ۳۶۰ کوید باز می گرداند.


تصویر جلد برای ویدیوی یوتیوبElden Ring Dark Moon Greatsword از Panda Studio


Elden Ring Dark Moon Greatsword از Panda Studio

The Dark Moon Greatsword توسط Ranni the Witch پس از تکمیل خط جستجوی او به بازیکنان Elden Ring داده می شود. در شرح اسلحه آمده است: «سیگل رانی یک ماه کامل، سرد و سربی است، و این شمشیر جز پرتوی از نور آن است».

شمشیر بزرگ یک سلاح تکرارشونده نمادین در سری‌های Soulsborne است که با شمشیر بزرگ مهتاب در Demon's Souls شروع می‌شود و در قالب‌های مختلف در طول بازی بازمی‌گردد – همه به جز Sekiro.

حتی ویژگی های Armored Core 6 به عنوان یک شمشیر سبک قدرتمند


منبع: https://www.eurogamer.net/elden-rings-iconic-dark-moon-greatsword-replica-available-for-360?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *