توسعه دهنده Pocketpair می گوید: “Palworld X درصد از گفتمان پایه بازیکن خود را از دست داده است، تنبلی است.”

Palworld Developer Pocketpair اصرار دارد که دلیلی برای نگرانی در مورد کاهش تعداد بازیکنان این بازی ندارد.

از آنجایی که تعداد ۲۴ ساعته استیم همزمان Palworld در حدود ۵۳۵۰۰۰ بازیکن به اوج خود می رسد – کاهش نسبتاً خوبی از ۲٫۱ میلیون بازیکن همزمان Pocketpair که تعطیلات آخر هفته راه اندازی شد – مدیر انجمن “باکی” در بیانیه ای در توییتر اعلام کرد که “Palworld X درصد از بازی ها را از دست داده است. گفتمان پایه پخش کننده آن تنبل است، و اصرار دارد که برای بازیکنان “خوب” است که استراحت کنند و بازی های دیگری را در بین به روز رسانی محتوا انجام دهند.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

این گفتمان نوظهور «Palworld X درصد از بازیکنان خود را از دست داده است» تنبل است، اما احتمالاً زمان خوبی است که وارد عمل شوید و به کسانی از شما که قادر به خواندن پشت سر تیتر هستند اطمینان دهید که استراحت کردن از بازی‌ها خوب است، باکی. گفت.

“نیازی نیست در مورد آن احساس بدی داشته باشید. Palworld، مانند بسیاری از بازی های قبلی، در موقعیتی نیست که بتواند حجم زیادی از محتوای جدید را به صورت هفتگی تولید کند. محتوای جدید خواهد آمد، و بسیار عالی خواهد بود. ، اما این چیزها کمی زمان می برد.”

باکی افزود: “اگر هنوز مشغول بازی Palworld هستید، ما شما را دوست داریم. اگر دیگر Palworld را بازی نمی کنید، ما هنوز شما را دوست داریم و امیدواریم زمانی که آماده شدید برای دور دوم بازگردید.”

بازی‌های شگفت‌انگیز زیادی برای بازی کردن وجود دارد؛ نیازی نیست که از بازی به بازی دیگر احساس گناه کنید.

Pocketpair اخیرا اذعان کرده است که با توسعه دهندگان “بسیار کم” است برای کمک به ضربه ویروسی برای حفظ شتاب و همین دیروز، توسعه دهنده به آن فکر کرد تأثیر قابل توجه “تقلب و تأثیر فعالیت های متقلبانه” در بازی بقای بسیار محبوب خود، بازیکنانی را که قوانین را رعایت می کنند، به کار گرفته است، و برخی از گام هایی را که قرار است انجام دهد – از جمله معرفی یک “راه حل خارجی ضد تقلب” – برای مقابله با این مشکل بیان می کند.


منبع: https://www.eurogamer.net/palworld-has-lost-x-per-cent-of-its-player-base-discourse-is-lazy-says-developer-pocketpair?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *