مک‌بوک پرو و ​​مک‌بوک ایر اپل با بهترین خرید تخفیف‌های عمده دریافت می‌کنند و فقط در این آخر هفته تا ۳۰۰ دلار صرفه‌جویی می‌کنند.

بهترین خرید یک بزرگ است فروش روز رئیس جمهور این آخر هفته اتفاق می افتد و شامل برخی از بهترین قیمت هایی است که تا به حال در مک بوک ایر و مک بوک پرو اپل دیده ایم. این رویداد تا آخر هفته ادامه خواهد داشت و دوشنبه ۱۹ فوریه به پایان می رسد. مقاله دیروز ما به همه چیزهایی که در حین فروش تخفیف داده می شود، نگاه عمیق تری دارد.

مک‌بوک پرو و ​​مک‌بوک ایر اپل با بهترین خرید تخفیف‌های عمده دریافت می‌کنند و فقط در این آخر هفته تا ۳۰۰ دلار صرفه‌جویی می‌کنند.توجه: MacRumors یک شریک وابسته با Best Buy است. وقتی روی پیوندی کلیک می‌کنید و خریدی انجام می‌دهید، ممکن است مبلغی جزئی دریافت کنیم که به ما کمک می‌کند تا سایت را فعال نگه داریم.

برخی از این معاملات (به ویژه تخفیف های مک بوک پرو) نیاز به یک My Best Buy Plus یا My Best Buy کل عضویت، که از ۴۹٫۹۹ دلار در سال شروع می شود. علاوه بر دسترسی انحصاری به تخفیف‌های منتخب، ارسال رایگان ۲ روزه، بازگرداندن ۶۰ روزه طولانی و موارد دیگر را دریافت خواهید کرد.

مک بوک ایر


نکته برجسته معاملات مک بوک ایر مربوط به مک بوک ایر ۲۵۶ گیگابایتی M2 15 اینچی است که قیمت آن در ۹۹۹٫۰۰ دلار، از ۱۲۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. شما همچنین می توانید مدل ۵۱۲ گیگابایتی M2 را در فروش دریافت کنید ۱,۱۹۹٫۰۰ دلار، از ۱,۴۹۹٫۰۰ دلار کاهش یافته است. هر دوی این تخفیف های ۳۰۰ دلاری با بهترین قیمت هایی که تا به حال در مک بوک ایر ۱۵ اینچی M2 دیده ایم، مطابقت دارند.

همچنین می‌توانید در طول فروش جدید Best Buy، تخفیف‌های خوبی را برای مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی M2 و مک‌بوک ایر ۱۳ اینچی M1 دریافت کنید. قیمت مدل های M2 از شروع می شود ۹۴۹٫۰۰ دلار و قیمت مدل های M1 از شروع می شود ۷۴۹٫۹۹ دلارکه هر دو با تخفیف های کم سابقه قبلی مطابقت دارند.

مک بوک پرو


چند تخفیف MacBook Pro بیشتر از تخفیف MacBook Air وجود دارد، اما همه آنها به عضویت My Best Buy Plus یا Total نیاز دارند. اگر یکی ندارید، هنوز هم می‌توانید این رایانه‌ها را در Best Buy این آخر هفته با قیمت‌های دوم بهترین قیمت دریافت کنید.

توجه: برای مشاهده قیمت نهایی معامله، عضویت من Best Buy Plus/Total مورد نیاز است.

برخی از ویژگی های برجسته شامل مک بوک پرو ۵۱۲ گیگابایتی M3 14 اینچی برای ۱,۳۹۹٫۰۰ دلار و مدل ۵۱۲ گیگابایتی M3 Pro در ۱,۷۴۹٫۰۰ دلار. در مجموع، تا ۲۵۰ دلار تخفیف در این رایانه ها خواهید داشت و همچنین چند مدل ۱۶ اینچی در این آخر هفته به فروش می رسد.

کامل ما خلاصه معاملات اطلاعات بیشتری در مورد آخرین فروش ها و معاملات مربوط به اپل دارد.

جمع بندی های مرتبط: تخفیف های اپل


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/17/macbook-pro-air-get-discounts/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *