توسعه دهنده Ruiner، Reikon Games، نیمی از استودیو خود را اخراج می کند

طبق گزارشات، ریکون گیمز ۶۰ تا ۷۰ نفر را اخراج کرده است که معادل ۵۶ درصد از شرکت است.

مطابق با شهر مناخراج در توسعه دهنده Ruiner در ۲۳ ژانویه اتفاق افتاد. این اخراج‌ها باعث تعجب کارکنان آن شد و آن‌ها گفتند که «ناگهانی» و «تکان‌دهنده» بودند.

پخش خبر: آیا پوکمون Palworld را از بین خواهد برد؟در یوتیوب تماشا کنید

این شرکت مستقر در لهستان در سال ۲۰۱۴ تاسیس شد. این شرکت در سال ۲۰۱۷ اقدام به انتشار Ruiner، یک تیرانداز اکشن وحشیانه کرد. نقد Eurogamer’s Ruinerیکی از همکاران Edwin Evans-Thirlwell، آن را یک “اودیسه اکشن سایبرپانک بسیار تلخ و ناگوار که در طلسم نیهیلیسم خود گرفتار شده است” نامید.

از آن زمان این استودیو برای بازی بعدی خود با یک اثر هنری الهام گرفته از علمی تخیلی به اشتراک گذاشته است. “قطعه به تکه، ایمپلنت به ایمپلنت، همه چیز در حال آماده شدن است” Reikon به اشتراک گذاشته شده است در سپتامبر سال گذشته “بازی جدید ما در راه است. آیا آماده هستید بیشتر بدانید؟”

این استودیو اخیراً برای موقعیت های موجود در شرکت استخدام می کرد اوت.


توسعه دهنده Ruiner، Reikon Games، نیمی از استودیو خود را اخراج می کند
اعتبار تصویر: بازی های ریکون

امسال شاهد اخراج بسیاری از شرکت های دیگر از جمله توسعه دهنده League of Legends بودیم بازی های شورش، بازی های جنگل سیاه، وحدت، رفتار تعاملی و Lords of the Fallen ناشر CI Games.

همین دیروز مایکروسافت اعلام کرد که ۱۹۰۰ کارمند خود را اخراج می کند در میان تیم های بازی ویدیویی آن فیل اسپنسر، مدیر بازی های مایکروسافت، در ایمیلی که در سراسر شرکت ارسال شد، این تصمیم را “تصمیم دردناک” خواند.

در همین حال، اوایل این ماه GDC گزارش وضعیت صنعت بازی خود در سال ۲۰۲۴ را منتشر کرد. در اینجا، گفته شد که ۳۵ درصد از توسعه دهندگان بازی تحت تأثیر اخراج در ۱۲ ماه گذشته قرار گرفته اند. علاوه بر این، نیمی از افراد مورد بررسی گفتند که هستند کاهش مشاغل بیشتر در راه است.


منبع: https://www.eurogamer.net/ruiner-developer-reikon-games-lays-off-half-its-studio?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *