توسعه دهنده Star Citizen به دلیل ادعای یک “شرکت بسیار سمی” اخراج شد

براساس گزارش ها، توسعه دهنده Star Citizen Cloud Imperium Games در میان ناآرامی ها به دلیل جابجایی و اتهامات یک “شرکت بسیار سمی” اخراج شده است.

به گفته تاد پاپی، کارگردان بازی، ماه گذشته استودیو را ترک کرد لینکدین. MassivelyOP از آن زمان تعدادی دیگر از زیان های پرطرفدار را در این شرکت گزارش کرده است (از طریق توسعه دهنده بازی) از جمله تهیه کننده اصلی جیک راس، طراح سطح Dane Kubicka، وینسنت سیناترا سرپرست آستین QA و اندرو رکسروث تحلیلگر ارشد QA آستین.

علاوه بر این، تهیه کننده سابق آنی بوفارد در لینکدین به اشتراک گذاشت که او از یک “شرکت بسیار سمی” استعفا داده بود و ادعا کرد که در هنگام ابراز نگرانی در مورد اخراج های احتمالی، دچار “نور گاز” شده است. او گفت که اخراج‌های دسته جمعی به عنوان یک «جابه‌جایی کارکنان» در زمانی که تعداد کمی قادر به جابه‌جایی بودند یا مایل به جابه‌جایی بودند، پنهان شده بود.


توسعه دهنده Star Citizen به دلیل ادعای یک “شرکت بسیار سمی” اخراج شدآینده بازی: StarEngine (4K)


آینده بازی: StarEngine (4K)

بوفارد تهیه کننده استودیو Turbulent مستقر در مونترال بود که سال گذشته توسط CIG خریداری شد.

بازگشت به سال ۲۰۲۱ CIG از افتتاح یک استودیوی جدید بریتانیا در منچستر خبر دادبا هدف تبدیل شدن به دفتر مرکزی این شرکت در انگلستان همراه با دفاتر آن در لس آنجلس، آستین، فرانکفورت و مونترال.

افرادی مانند Rexroth، Kubicka، و Sinatra همگی در لینکدین به اشتراک گذاشته اند که اخراج شده اند. کوبیکا مشخص می کند این به دلیل “تجدید ساختار” بود.

مشخص نیست که انتقال به منچستر یک عامل تعیین کننده در این اخراج ها بوده است یا اینکه این فقط حدس و گمان بوفارد است.

Eurogamer برای جزئیات بیشتر در مورد این اخراج ها با CIG تماس گرفته است.

MMO Star Citizen معروف است که بیش از نیم میلیارد دلار سرمایه جمعی جمع آوری کرده است. سال گذشته زمینه را برای آن فراهم کرد ماندگاری کامل در بازی در یک به روز رسانی بزرگ

ماه گذشته الف بسته DLC با قیمت تقریباً ۴۶۰۰۰ پوند راه اندازی شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/star-citizen-developer-hit-with-layoffs-amid-claims-of-a-highly-toxic-company?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *