رابط کاربری جدید Google TV باعث می‌شود حلقه‌هایی را ببینید

این هفته، گوگل تغییرات دقیقی را در پیش گرفت Google TV کاربران بیشتر تغییرات مربوط به خود UI و نحوه تعامل شما با آن است، مانند آیکون های دایره ای جدید برنامه، میانبرهای جدید، و همچنین ابزارهای جدید برای سازماندهی چیزها به روشی که می خواهید.

فراتر از آیکون‌های دایره‌ای برنامه، که در تصویر بالا می‌بینید، گوگل جزئیات می‌دهد که دکمه‌های «تغییر ترتیب» و «افزودن برنامه‌ها» برای برنامه‌ها اکنون در انتهای ردیف قرار دارند و به کاربران امکان کنترل بیشتری بر نحوه چیدمان چیزها می‌دهند. علاوه بر این، تیم تعداد نمادهای برنامه را در ردیف برنامه‌های شما افزایش داده است و اسکرول برای برنامه‌های شما را کمتر اتفاق می‌افتد.

موارد جدید در Google TV

  • آیکون های دایره ای برنامه: برنامه‌های شما اکنون شکل دایره‌ای جدیدی دارند و به صفحه اصلی شما حسی مدرن و تازه می‌دهند و پیدا کردن آسان برنامه‌هایتان را آسان‌تر می‌کنند.

  • دسترسی جدید به کانال های تلویزیونی رایگان: این میانبر جدید برای کانال‌های تلویزیونی رایگان در ردیف «برنامه‌های شما» را بررسی کنید. کانال‌های رایگان Google TV شامل همه چیز از اخبار محلی گرفته تا فیلم‌ها و ورزش‌ها می‌شود، که همگی بدون نیاز به دانلود، پرداخت یا اشتراک اضافی در دسترس هستند.

  • برنامه های بیشتر در دستان شما: ما تعداد نمادهای برنامه را در ردیف «برنامه‌های شما» افزایش داده‌ایم، بنابراین دسترسی به بیشتر برنامه‌های پراستفاده شما آسان است.

  • برنامه های شما، روش شما: ردیف «برنامه‌های شما» اکنون دارای دکمه‌های «تغییر ترتیب» و «افزودن برنامه‌ها» در انتهای ردیف است که به شما کنترل بیشتری بر نحوه سازمان‌دهی برنامه‌ها و دسترسی آسان‌تر برای کشف و نصب برنامه‌های جدید می‌دهد.

این تغییرات از این هفته به دستگاه‌های Google TV راه پیدا می‌کند و در ماه‌های آینده ادامه خواهد یافت.

// پشتیبانی گوگل


منبع: https://www.droid-life.com/2024/02/28/updated-google-tv-ui-begins-rollout-with-circular-app-icons/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *