توسعه دهندگان Baldur’s Gate 3 از win show show برای رسیدگی به وضعیت صنعت استفاده می کنند

Baldur’s Gate 3 هفته گذشته در جوایز DICE برنده بازی سال شد و برخلاف مراسم The Game Awards، در واقع به توسعه دهندگان اجازه داده شد تا با سخنرانی پذیرش خود کمی وقت بگذارند. و بگذارید بدانیم، لاریان از آن زمان عاقلانه استفاده کرد و به وضعیت فعلی صنعت و اهمیت تجربه بازیکن پرداخت.

زمانی که مدیر انتشارات لاریان، مایکل دوز روی صحنه رفت، اذعان کرد که اگرچه این یک “صنعت واقعاً انسانی” است، اما می تواند “گاهی اوقات در نشان دادن ارزش توسعه دهندگان” بسیار بد باشد. او سپس در مورد موج اخراج‌ها صحبت کرد که در طول سال گذشته افراد زیادی و استودیوهای بازی‌سازی را تحت تأثیر قرار داده است.

دوز گفت: “من می خواهم همه شما بدانید که شما با استعداد هستید و مهم هستید و آینده این صنعت هستید. نگذارید این شعله با اشتباهات جمعی ما خاموش شود.” “من می دانم که همه اینجا می ترسند زیرا واقعاً لعنتی است.”

اخبار: نظر ما در مورد راه اندازی چند پلتفرمی ایکس باکس مایکروسافت چیست؟در یوتیوب تماشا کنید

دوز ادامه داد: “همه پیش بینی های شما اشتباه است و ترسناک است.” “اما ما به عنوان یک صنعت استقامت می کنیم، ما به عنوان یک صنعت استقامت خواهیم کرد، و همه شما جایگاه خود را پیدا خواهید کرد و همه شما با آغوش باز از شما استقبال خواهید کرد. و ما همچنان برای بازیکنان، و برای شما بازی می سازیم، و با این بچه ها.”

به دنبال صحبت های همکارش، دیوید والگریو، مدیر تولید لاریان، میکروفون را گرفت و اظهار داشت که دیگران احتمالاً می خواهند بدانند که “راز” موفقیت استودیو چیست.

“سال گذشته، من شروع به فکر کردم که راز موفقیت ما از آن ناشی می شود [basing decisions around asking] “بازیکن چه می خواهد؟”. به نظر من چه چیزی برای بازی بهتر است؟ سرگرم کننده ترین، دیوانه ترین کدام است؟» والگریو با بیان اینکه شنیدن یک نفر می گوید کاری را نمی توان انجام داد، ادامه داد: همیشه به تیم Baldur’s Gate 3 این اجازه را می دهد که «تقویت را به جان بخرند تا واقعاً آن اتفاق بیفتد». سازنده همچنین اظهار داشت Larian فقط یک قیمت برای بازی می پرسد و “همین است”.

والگریو ادامه داد: “ما سهامداران نداریم، اما به آنها هم فکر نمی کنیم.” این با تشویق روبرو شد.

“چیزی که ما در ۲۰ سال گذشته سعی کرده ایم این است که با مردم طوری رفتار کنیم که دوست داریم با ما به عنوان بازیکن یا گیمر رفتار شود. بنابراین ما در جایی که فکر می کنیم بیشترین درآمد را برای ما داشته باشد تصمیم نمی گیریم. در دراز مدت. ، ساختن یک جامعه، ساختن پایگاه بازیکن، ساخت بازی هایی که در واقع سرگرم کننده هستند، بیشترین درآمد را برای شما به همراه خواهد داشت.

“خودشه.”

سخنان لاریان در رسانه های اجتماعی مورد ستایش قرار گرفته است – و برخلاف بیانیه اخیر انتشارات شرکت امبراسر، که اخیراً گفته بود “اصل غالب آن این است که همیشه ارزش سهامداران را در هر موقعیتی به حداکثر برسانیم.”

Embracer اکنون هشت درصد از نیروی کار خود را اخراج کرده است به عنوان بخشی از برنامه بازسازی خود، که در سال جاری اعلام شد ژوئن سال گذشته. این تغییر ساختار شاهد استودیوهایی مانند این بوده است Saints Row’s Volition بسته شد و پروژه هایی مانند بازی جدید Deus Ex لغو شد.


منبع: https://www.eurogamer.net/baldurs-gate-3-developers-use-award-show-win-to-address-state-of-the-industry?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *