آیفون ۱۶ پرو می تواند در دو گزینه رنگ جدید عرضه شود

اپل در راه است آیفون ۱۶ پرو بر اساس اطلاعات افشاگر که به نام “شاه کننده” شناخته می شود، مدل ها می توانند در رنگ های کاملاً جدید “Desert Titanium” و “Titanium Grey” عرضه شوند.ماژین بو

آیفون ۱۶ پرو می تواند در دو گزینه رنگ جدید عرضه شودمدلی از گزینه های رنگی جدید آیفون ۱۶ پرو که توسط Majin Bu به اشتراک گذاشته شده است.

در یک مطلب جدید Majin Bu در X (توئیتر سابق) گفت که “Desert Titanium” مشابه گزینه رنگ طلایی ارائه شده در آیفون ۱۴ حرفه ای در سال ۲۰۲۲، اما عمیق تر و سنگین تر. از سوی دیگر، “تیتانیوم گری” ظاهرا مشابه سایه خاکستری فضایی ارائه شده در آیفون ۱۶ در سال ۲۰۱۴

را آیفون ۱۵ پرو تیتانیوم سیاه، تیتانیوم سفید، تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی موجود است. شایان ذکر است که آیفون ۱۵ پرو با روکش طلایی وجود ندارد. طلا تا سال ۲۰۱۳ در دسترس بودآیفون۵S به iPhone 8 2017 و سپس در iPhone XS 2018 به iPhone 14 Pro 2022. در نتیجه، معرفی مجدد سایه طلایی با آیفون ۱۶ پرو بسیار محتمل به نظر می رسد.

مدل‌های آیفون «Pro» اپل همیشه در زمان عرضه بیش از چهار گزینه رنگی در دسترس نبوده‌اند، معمولاً با گزینه‌های اصلی سیاه، سفید و طلایی در کنار رنگ‌های چشمگیرتر مانند سبز، آبی یا بنفش. این بدان معناست که در حالی که تیتانیوم سیاه و تیتانیوم سفید به احتمال زیاد از آیفون ۱۵ پرو به آیفون ۱۶ پرو منتقل می شوند، تداوم تیتانیوم آبی و تیتانیوم طبیعی دور از دسترس است. این امکان وجود دارد که این گزینه های رنگی برای باز کردن «تیتانیوم صحرایی» و «خاکستری تیتانیوم» متوقف شوند، به خصوص که به نظر می رسد «خاکستری تیتانیوم» بسیار شبیه به تیتانیوم طبیعی است.

این اولین شایعه در مورد گزینه های رنگی آیفون ۱۶ پرو است و Majin Bu سابقه متفاوتی در افشای اطلاعات دقیق در مورد برنامه های اپل دارد. با این وجود، با نزدیک شدن به زمان عرضه، احتمالاً در ماه‌های آینده اطلاعات بیشتری به دست خواهد آمد.

جمع بندی های مرتبط: آیفون ۱۶ پرو
برچسب ها: ماژین بو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/19/iphone-16-pro-two-new-color-options/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *