توسعه Resident Evil 4 Remake آنقدر مشکل داشت که کارگردان نگران تاخیر بازی بود

یک مستند جدید بیشتر به توسعه Resident Evil 4 Remake پرداخته است و کارگردان آن نگران است که این بازی برای تاریخ انتشار آماده نباشد.

آ قسمت اخیر از ۱۰۰ دوربین – یک مجموعه مستند ژاپنی که ۱۰۰ دوربین را در محل قرار می دهد تا اتفاقات را در هر مکان خاص ثبت کند – با تمرکز بر Capcom. همراه با نگاهی به پشت صحنه Street Fighter 6، این قسمت همچنین بخشی از توسعه Resident Evil 4 Remake را نشان داد (با تشکر، رادار گیمز).

در زمان ضبط، تنها یک ماه تا عرضه Resident Evil 4 Remake باقی مانده بود، اما طبق گزارش‌ها، بازی با «طوفانی» از مشکلات روبرو بود. اینها شامل یخ زدن بازی، اشکالات بصری مانند عدم اتصال دست های شخصیت ها در زمانی که قرار است به یکدیگر بچسبند، و لئون در حالی که از روی زمین می افتد به «بعد دیگری» فرستاده می شود. یکی از تسترها گفت که در یک روز “حدود ۷۰” باگ جدید پیدا کرده اند. زمانی اوضاع خیلی بد بود، یاسوهیرو آنپو، کارگردان Resident Evil 4 Remake، اعتراف کرد: «با این سرعت، ما عرضه را انجام نخواهیم داد».

Resident Evil 4 Separate Ways – DLC Resident Evil 4 گیم پلی و Impressions جدید!در یوتیوب تماشا کنید

رهبر QA، که همه باگ‌ها و درخواست‌های اشکال‌زدایی را جمع‌آوری می‌کند، در یک نقطه اشاره کرد که اصلاحات Resident Evil 4 Remake “درخت” بودند. رهبر در مورد تیم برنامه نویسی گفت: “اگر آنها می خواهند این کار را انجام دهند، باید آن را درست انجام دهند.” همه اینها در نهایت منجر به این شد که تیم QA با Anpo ملاقات کند و رهبر اظهار داشت که “تا به حال چنین اشکالاتی را ندیده است”. او به مدیریت گفت: «من بسیار نگران هستم.

یکی از مسائل مهم این واقعیت بود که حتی در مراحل پایانی توسعه، موارد جدید همچنان به بازی اضافه می شد. این به نوبه خود باعث شد که باگ های جدیدی ظاهر شوند، یعنی کار بیشتر برای تیم QA. رهبر به آنپو گفت: «این در این مرحله عادی نیست. در همین حال، تهیه‌کننده‌ای از نورپردازی در مناطق خاص ناراضی بود و می‌خواست بازی تاریک‌تر باشد تا فضای بهتری ایجاد کند، اما نه آنقدر تاریک که نتوان آن را بازی کرد. باز هم، این همه در حالی است که یک ماه تا زمان عرضه بازی باقی مانده است.

در نهایت، همانطور که می دانیم، همه چیز در نهایت به نتیجه رسید، اما نه بدون استرس و اضطراب زیادی در پس زمینه. آنپو گفت: “ما تنظیمات زیادی را درخواست کردیم، اما این کار عالی است.”

اگر هنوز نمی‌خواهید از طریق Resident Evil 4 برای خودتان بازی کنید، حتماً بررسی ما را بررسی کنید، که در آن Aoife گفته است که این بازی «تقریباً به خوبی نسخه‌های بازسازی شده» است.

“Resident Evil 4 Remake… [displays] او در ادامه گفت: اعتماد به نقاط قوت بازی اصلی و نوآوری‌های آن برای ارائه چیزی که برای طرفداران قدیمی کاملاً آشنا و برای تازه‌واردان به‌طور هیجان‌انگیز احساس می‌شود. نقد و بررسی بازی Eurogamer’s Resident Evil 4 Remake.


منبع: https://www.eurogamer.net/resident-evil-4-remake-development-was-so-buggy-its-director-worried-about-a-game-delay?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *