توییچ برنامه ای را برای به اشتراک گذاری درآمد بهبود یافته به استریمرهای بیشتری گسترش می دهد

توییچ در حال گسترش برنامه Partner Plus خود است تا به پخش‌کنندگان بیشتری اجازه دهد از سهم درآمد بالاتر آن بهره ببرند.

این برنامه در ژوئن گذشته معرفی شد و به جای ۵۰ درصد استاندارد، ۷۰ درصد درآمد را در اشتراک ها تقسیم می کند. با این حال، آن است معیارها به ویژه سختگیرانه بودیعنی بسیاری از پخش کننده ها واجد شرایط نبودند.

از اول ماه مه، یک آستانه پایین‌تر معرفی می‌شود و شرکت‌های وابسته نیز واجد شرایط خواهند بود – بنابراین اکنون به عنوان برنامه پلاس شناخته می‌شود.

Newscast: آیا Developer Direct مایکروسافت سال بهتری را برای Xbox به نمایش گذاشت؟در یوتیوب تماشا کنید

این برنامه دارای دو سطح خواهد بود.

اولی سهم درآمد ۶۰/۴۰ را به نفع استریمرها با آستانه ۱۰۰ امتیاز پلاس ارائه می دهد. دومی سهم درآمد ۷۰/۳۰ را به نفع استریمرها با آستانه ۳۰۰ امتیاز پلاس ارائه می دهد.

امتیازات بعلاوه به شرح زیر تعلق می گیرد:

  • اشتراک ردیف ۱ = یک امتیاز
  • اشتراک ردیف ۲ = دو امتیاز
  • اشتراک ردیف ۳ = شش امتیاز

توییچ ادعا می‌کند که این تغییر به سه برابر تعداد پخش‌کننده‌ها اجازه می‌دهد تا نرخ سهم درآمد خالص بالاتری داشته باشند.

دو تغییر دیگر نیز در حال انجام است.

اول، توییچ سقف درآمد ۱۰۰ هزار دلاری را حذف می کند. پیش از این، پس از رسیدن به این رقم در درآمد خالص اشتراک، تقسیم به نرخ استاندارد ۵۰ درصد برمی‌گشت. امروز این کار دیگر قابل اجرا نخواهد بود زیرا بازخوردها ادعا می‌کردند که این “معان کننده‌ای” برای رشد است.

ثانیاً، اشتراک‌ها از طریق آمازون پرایم از ۳ ژوئن ۲۰۲۴ به نرخ ثابت بر اساس کشور مشترک منتقل می‌شوند.

دن کلنسی، مدیرعامل این شرکت در نامه‌ای نوشت: «در حالی که پخش‌کننده‌ها از منابع بسیاری درآمد کسب می‌کنند، درآمدی که مستقیماً از توییچ به دست می‌آورند بخش مهمی از نحوه تأمین مالی زندگی‌شان است.» پست وبلاگ در مورد تغییرات

“موفقیت بلند مدت Twitch به توانایی ما برای کمک به این سازندگان در حفظ حرفه خود در طول زمان بستگی دارد. در عین حال، از آنجایی که سازندگان ما به Twitch وابسته هستند، ما باید اطمینان حاصل کنیم که ساختار سهم درآمد ما به گونه ای طراحی شده است که بتوانیم کسب و کار را حفظ کنیم. و Twitch 50 سال دیگر اینجا خواهد بود.”

پخش‌کننده‌های توییچ مدت‌هاست که درخواست تقسیم درآمد بهبود یافته از ۵۰ درصد استاندارد را داشته‌اند توییچ قبلا گفته شد “در دراز مدت قابل دوام نبود”. معرفی برنامه Partner Plus با هدف کاهش نگرانی ها بود، اما اینطور شد به شدت مورد انتقاد پخش کنندگان قرار گرفت به عنوان «ضد جامعه».

اخیراً، توییچ بیش از ۵۰۰ کارمند خود را در اوایل این ماه اخراج کرد کلنسی پذیرفت که پلتفرم متعلق به آمازون سودآور نیست.


منبع: https://www.eurogamer.net/twitch-expands-programme-for-improved-revenue-share-to-more-streamers?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *