توییچ شکلک پوکمون بی گناه استریمر را ممنوع کرد

یکی از پخش‌کننده‌های توییچ، شکلک پوکمون سفارشی‌اش را به دلیل محتوای جنسی حذف کرده است – حتی اگر این فقط یک Bonsly بی‌گناه است.

پخش‌کننده پوکمون، SBCoop، پاسخ توییچ را در X، که قبلا توییتر بود، به اشتراک گذاشت و شکلک مورد نظر را نشان داد. این فقط یک بونسلی کوچک روی پشتش است که با سوراخی در پایه اش گریه می کند، اینطور نیست؟

بر اساس بیانیه حذف از توییچ، این احساس شامل “تصویر محتوای جنسی یا برهنگی” به سبک “گاسم” است.

آیا کوجیما ناجی وضعیت پلی استیشن بود؟در یوتیوب تماشا کنید

Twitch به ویژه سختگیرانه است دستورالعمل های احساسی. هنگامی که پخش کننده به وضعیت Affiliate رسید، می تواند احساسات خود را برای سفارشی کردن کانال خود آپلود کند – اما این موارد باید از طریق ابزار تعدیل Twitch تأیید شوند. این برای اجتناب از رفتارهای نفرت انگیز و توهین، استفاده غیرقانونی از مواد مخدر، تهدید به خشونت و البته محتوای جنسی یا برهنه است.

اما این فقط یک Bonsly است، درست است؟ این پوکمونی است که شبیه یک گلدان کوچک گیاه بونسای است که دارای سوراخ زهکشی بین پاهایش است.

یکی از پاسخ‌ها به پست SBCoop نشان می‌دهد که Twitch “نیاز به تحقیق در انیمه دارد” که تصویری را نشان می‌دهد که به سوراخ Bonsly اشاره می‌کند.

علاوه بر این، ایموت به طور خاص اشاره ای به یک کارت پوکمون با همان تصویر Bonsly است. با این حال، به نظر بسیار پیشنهادی است.


توییچ شکلک پوکمون بی گناه استریمر را ممنوع کرد
کارت رسمی Bonsly Pokémon | اعتبار تصویر: شرکت پوکمون

هنوز مشخص نیست که آیا Twitch در تصمیم خود تجدید نظر خواهد کرد یا اینکه SBCoop نیاز به طراحی مجدد این احساس خواهد داشت.

در همین حال، The Pokémon Company خواهد بود ذخیره مجدد کارت پیکاچو ون گوگ در تلاش برای شکست دادن اسکالپرهایی که موزه انحصاری ون گوگ را می فروشند.


منبع: https://www.eurogamer.net/twitch-bans-streamers-innocent-pokemon-emote?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *