The Morning After: هیئت نظارت متا می گوید ویدئوی دستکاری شده بایدن می تواند در فیس بوک بماند

هیئت نظارت متا از این شرکت می‌خواهد تا خط‌مشی رسانه‌ای دستکاری شده خود را به‌روزرسانی کند و قوانین فعلی را «غیر منسجم» خواند. این به دنبال تصمیم هیئت مدیره در مورد الف ویدئویی که به طور گمراه کننده ویرایش شده است رئیس جمهور جو بایدن

این ویدئو تصاویری از اکتبر ۲۰۲۲ را نشان می دهد، زمانی که رئیس جمهور نوه خود را که برای اولین بار حضوراً در حال رای دادن بود همراهی می کرد. تصاویر خبری نشان می دهد که او برچسب “من رای دادم” را روی پیراهنش گذاشته است. یکی از کاربران فیس‌بوک بعداً نسخه ویرایش شده‌ای را به اشتراک گذاشت که این لحظه را نشان می‌داد، بنابراین به نظر می‌رسید که بارها سینه او را لمس کرده است و زیرنویسی را اضافه می‌کند که بایدن یک «پدوفیل بیمار» است.

هیئت نظارت گفت که این ویدئو خط‌مشی رسانه‌ای دستکاری شده متا را نقض نمی‌کند، زیرا با ابزارهای هوش مصنوعی ویرایش نشده است، و به این دلیل که ویرایش‌ها “بدیهی بوده و بنابراین بعید است که گمراه شوند.” (آیا هیئت در فیس بوک بوده است؟)

هیئت مدیره گفت که از بسیاری جهات نگران سیاست رسانه ای دستکاری شده فعلی است، از جمله اینکه چگونه بیش از حد بر روی آن متمرکز شده است. چگونه محتوا به جای اینکه از آسیب‌های خاصی جلوگیری کند (مانند آسیب رساندن به فرآیندهای انتخاباتی) ایجاد شده است. متا نوشت: “با توجه به تعداد انتخابات در سال ۲۰۲۴، باید به سرعت در این سیاست تجدید نظر کند.”

– مت اسمیت

بزرگترین داستان هایی که ممکن است از دست داده باشید

Final Fantasy 14 به دو اشتراک در Xbox نیاز دارد

نحوه تماشای Super Bowl 2024

بهترین سرخ کن های هوا

راشما می توانید این گزارش ها را روزانه مستقیماً به صندوق ورودی خود تحویل دهید. همینجا مشترک شوید!

مایکروسافت ممکن است بازی‌های Starfield و Indiana Jones Bethesda را به PS5 بیاورد

این شرکت ممکن است “جزئیات بیشتر” را هفته آینده افشا کند.

TMA
مایکروسافت

به نظر می رسد که بخش بازی های مایکروسافت در حال بررسی تغییر قابل توجهی در استراتژی محصولات انحصاری اصلی خود است. مدتی است که شایعات در مورد عرضه این شرکت به گوش می رسد Hi-Fi Rushیک بازی با استقبال خوب از سال گذشته، و دریای دزد به نینتندو سوییچ و پلی‌استیشن ۵٫ اما این شرکت می‌تواند برخی از انحصاری‌های انحصاری جدید Xbox خود را نیز به PS5 اضافه کند، که نشان‌دهنده تغییری عظیم در سیاست است. چندین نشریه پیشنهاد کردند که بازی‌های متعددی از جمله سری Gears of War می‌توانند پرش کنند. ایندیانا جونز و استارفیلد. فیل اسپنسر، رئیس ایکس‌باکس در ایکس نوشت: «ما گوش می‌دهیم و شما را می‌شنویم.» «ما در حال برنامه‌ریزی یک رویداد به‌روزرسانی کسب‌وکار برای هفته آینده هستیم، جایی که مشتاقانه منتظر به اشتراک گذاشتن جزئیات بیشتر با شما در مورد چشم‌اندازمان برای آینده هستیم. ایکس باکس با ما همراه باشید.

به خواندن ادامه دهید.

مایکروسافت در حال همکاری با Semafor در داستان های خبری به کمک هوش مصنوعی است

سیگنال ها به طور کامل توسط روزنامه نگاران و با استفاده از چت بات مایکروسافت به عنوان یک ابزار تحقیقاتی نوشته خواهند شد.

مایکروسافت در حال همکاری با وب سایت رسانه ای Semafor در پروژه جدیدی است که از ChatGPT برای کمک به ایجاد داستان های خبری به نام سیگنال استفاده می کند. این یکی از چندین همکاری روزنامه نگاری است که مایکروسافت اعلام می کند و به راحتی آن را دنبال می کند نیویورک تایمز شکایتی علیه این شرکت و OpenAI به دلیل نقض حق چاپ ارائه شده است.

به خواندن ادامه دهید.

یوتیوب ممکن است یک برنامه Apple Vision Pro را در نقشه راه خود داشته باشد

گوگل در ژانویه اعلام کرد که هیچ برنامه فوری برای پشتیبانی از هدست اپل ندارد.

TMA
Engadget

ظاهرا گوگل قصد دارد یک اپلیکیشن یوتیوب برای Apple Vision Pro توسعه دهد. سخنگوی یوتیوب تایید کرد آستانه که این شرکت قصد دارد یک برنامه بومی Vision Pro بسازد و در عین حال YouTube را برای Safari به عنوان یک راه حل توقف بهینه سازی کند. با وجود راه اندازی Vision Pro با بیش از ۶۰۰ برنامه بومی، یوتیوب در ۱۹ ژانویه اعلام کرد که هیچ برنامه ای برای برنامه Vision Pro ندارد. نتفلیکس یکی دیگر از ابزارهای پرمخاطب است، در حالی که Disney+ همه کارها را انجام داد.

به خواندن ادامه دهید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-morning-after-meta-oversight-board-says-manipulated-biden-video-can-stay-on-facebook-121507105.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/the-morning-after-meta-oversight-board-says-manipulated-biden-video-can-stay-on-facebook-121507105.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *