تک‌تیرانداز امیدوارکننده «کودکان خورشید» برای انتشار در ماه آینده فیلمبرداری می‌کند

Children of the Sun، بازی تیراندازی پازل مستقل که در آن باید تنها با استفاده از یک گلوله از اردوگاه فرقه‌ها بیرون بیایید، در ۹ آوریل برای رایانه‌های شخصی عرضه می‌شود.

شما می توانید همین الان از طریق آن بازی را اجرا کنید دمو استیمکه یکی از برجسته ترین های اخیر بود Steam Next Fest. این بازی دارای تصاویری نئون گرانجی است و دارای برخی از سطوح بازی فکری است – اما گیم پلی یک بار دیگر است که واقعاً تجربه را برجسته می کند.


تک‌تیرانداز امیدوارکننده «کودکان خورشید» برای انتشار در ماه آینده فیلمبرداری می‌کند


نگاهی به کودکان خورشید در عمل.

فقط با یک گلوله در محفظه تفنگ خود، باید بدون از دست دادن تمرکز، شلیک‌های وسط پرواز را مجدداً هدف‌گیری کرده و منحنی کنید تا در اطراف سطوح، از میان فرقه‌ها و حیات‌وحش حرکت کنید. کشف بهترین راه‌ها برای انجام این کار کمی زمان می‌برد – اما می‌توان آن را برای بهترین زمان‌ها با سرعت اجرا کرد.

ماه گذشته پس از آن نوشتم: «کودکان خورشید یک تک‌تیرانداز مستقل است که به نقطه برخورد می‌کند. عملی شدن. “این بخشی از Killer7، بخشی از Hitman’s Elusive Contracts، از طریق یک لنز تاریک و در عین حال فریبنده است.”


منبع: https://www.eurogamer.net/promising-sniper-puzzler-children-of-the-sun-shoots-for-release-next-month?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *