یک فیلتر کوررنگ تکن ۸ نگران کارشناسان دسترسی است

توسعه دهندگان از Tekken 8 در حال افزایش دسترسی بازی آینده با گزینه های کور رنگ، اما برخی از کارشناسان و کاربران می گویند ممکن است برخی از تنظیمات ممکن است آسیب بیشتری از مفید باشد. به طور خاص یک فیلتر که خطوط سیاه و سفید افقی و عمودی را نشان می دهد به نظر می رسد باعث سردرد و سرگیجه می شود و حتی ممکن است "بازیکنان را در بیمارستان بستری کنید (یا بدتر از آن)، مانند قسمت بدنام پوکمون،" ایان همیلتون، متخصص دسترسی به بازی، در یک پست در X. (ما یک عکس از بازی را در پایین مقاله جاسازی کرده ایم. به بیننده توصیه می شود.)

فیلترهای مختلف توسط کاربر X @itwhiffed ارسال شد که گفت "چرا هیچ کس در مورد دسترسی کور رنگ Tekken 8 صحبت نمی کند؟" موضوع پست او فیلترهای متعددی را برای کوری قرمز، سبز و آبی با تنظیمات قدرت متفاوت برای هر کدام نشان می دهد. با این حال، یک مجموعه از فیلترها نیز کاراکترها را به صورت خطوط عمودی و افقی، با پس‌زمینه‌های مختلف سفید یا سیاه نشان می‌دهند.

"دوستان دسترس‌پذیری، لطفاً از اشتراک‌گذاری مستقیم توییتی که شخصیت‌های Tekken را به صورت خطوط راه راه نشان می‌دهد، خودداری کنید." جیمز برگ، مدیر ارشد بخش دسترسی EA گفت. "پخش خودکار ویدیو به افراد میگرن می دهد. به دلیل داشتن خطوط موازی که به طور غیرقابل پیش بینی حرکت می کنند و قسمت اعظم صفحه را می پوشانند، من انتظار دارم که وضعیت بدتری نیز داشته باشد." 

وی در ادامه افزود که "الگوهای خطوطی که روی صفحه حرکت می کنند، یک ناحیه پیوسته از چشمک زدن با فرکانس بالا مانند یک بارق نامرئی ایجاد می کند. [and] موتورهای گوشتی انسان طرفدار آن نیستند." این توسط برخی از کاربران در X تأیید شد و یکی گفت فیلتر "فقط از یک کلیپ ۲-۳ ثانیه ای که به طور تصادفی دیدم، سرگیجه فوری به من داد." در همین حال، Tara Wake Voelker، پیشتاز دسترسی استودیوی بازی Xbox، پیشنهادی تیم Tekken 8 از ابزار تست ایمنی صرع حساس به نور EA استفاده می کند.

کارگردان Tekken Katsuhiro Harada به فریاد پاسخ دادگفتن "تعداد کمی از افراد، هرچند تعداد بسیار کمی، گزینه‌های دسترسی را که ما در حال تلاش هستیم، اشتباه متوجه شده‌اند، یا فقط ویدیو را بدون اینکه واقعاً آن‌ها را در نمایش آزمایشی آزمایش کنند، دیده‌اند." 

وی افزود که این بازی دارای ویژگی های "انواع مختلفی از گزینه های دید رنگی" برای بازیکنان با کوررنگی، نه فقط یک الگو، و آن وجود دارد "طیف وسیعی از تنظیم" او همچنین خاطرنشان کرد که این ویژگی بازخورد مثبت بسیاری از شرکت‌کنندگان در بازی‌های نمایشی دریافت کرد.

"هدف در اینجا فوق العاده است – دیدن Tekken بسیار عالی است." برگ گفت. "لطفا از پست های ایان و تارا راهنمایی بگیرید. همه ما می خواهیم این موفقیت را ببینیم." هارادا و Tekken 8 تیم هنوز برای انجام این کار وقت دارد، زیرا بازی در ۲۶ ژانویه برگزار می شود.

یک فیلتر کوررنگ تکن ۸ نگران کارشناسان دسترسی است
باندای نامکو

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/a-jarring-tekken-8-colorblind-filter-is-concerning-accessibility-experts-111534565.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/a-jarring-tekken-8-colorblind-filter-is-concerning-accessibility-experts-111534565.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *