تیم کوک می‌گوید اپل در هوش مصنوعی مولد «جایگاه جدیدی خواهد گشود».

اپل امروز جلسه سالانه سهامداران خود را برگزار کرد و در طول این رویداد، مدیرعامل اپل تیم کوک بار دیگر در مورد برنامه های هوش مصنوعی اپل اظهار نظر کرد. کوک گفت که این شرکت در سال ۲۰۲۴ زمینه جدیدی را در زمینه هوش مصنوعی مولد خواهد گشود.

تیم کوک می‌گوید اپل در هوش مصنوعی مولد «جایگاه جدیدی خواهد گشود».
کوک در ماه های اخیر اظهارات متعددی در مورد جاه طلبی های هوش مصنوعی اپل بیان کرده است. در نوامبر برگشتاو گفت که اپل در حال “سرمایه گذاری بسیار کمی” در هوش مصنوعی است، و در ماه فوریهاو گفت که این شرکت “زمان و تلاش زیادی” را صرف هوش مصنوعی می کند و جزئیات بیشتر در اواخر سال ارائه می شود.

شایعات متعدد حاکی از آن است که اپل ویژگی های جدید هوش مصنوعی مولد را اضافه خواهد کرد iOS 18با برنامه هایی برای استفاده از هوش مصنوعی برای تقویت قابلیت های بسیاری از برنامه های داخلی iOS.

جدای از نظرات کوک در مورد هوش مصنوعی، جلسه سهامداران طبق معمول کاری بود. مانند اشاره شده توسط بلومبرگسهامداران پیشنهاد درخواست از اپل برای گزارش شفافیت هوش مصنوعی با جزئیات در مورد اینکه آیا هوش مصنوعی از نظر اخلاقی استفاده می شود را رد کردند.

برنامه های هیئت مدیره و مدیران اجرایی اپل تصویب شد، اما هیچ پیشنهادی از سهامداران پذیرفته نشد. ال گور و جیمز بل قرار است از هیئت مدیره اپل بازنشسته شوند، در حالی که واندا آستین، مدیر عامل سابق شرکت هوافضا به آن ملحق خواهد شد.

برچسب ها: AAPL


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/28/tim-cook-apple-generative-ai-break-new-ground/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *