Call of Duty: Warzone Mobile در ماه مارس امسال عرضه جهانی iOS و Android را دریافت می کند

Call of Duty: Warzone Mobile، نسخه iOS و اندروید بازی موفقیت آمیز بتل رویال اکتیویژن بلیزارد، رسماً در تاریخ ۲۱ مارس در سرتاسر جهان عرضه می‌شود و پس از انتشار محدودی در استان‌های منتخب در طول سال گذشته.

Warzone Mobile که توسط استودیوهای Digital Legends، Beenox، Shanghai و Solid State در اکتیویژن توسعه می‌یابد، ابتدا در نوامبر سال ۲۰۲۲ در استرالیا راه‌اندازی شد. پس از عرضه آن در تعدادی از کشورهای دیگر، Activision اعلام کرد که تمام آن را دریافت خواهد کرد. در پاییز سال گذشته منتشر شد – اما برنامه ها در اکتبر تغییر کردند، زمانی که ناشر تایید کرد که این اتفاق افتاده است تصمیم گرفت راه اندازی آن را به تعویق بیندازد به “بهار” ۲۰۲۴ برای “جلی بخشیدن” تجربه.

از آنجایی که نسخه جهانی Call of Duty: Warzone Mobile اکنون تا ۲۱ مارس بسته شده است، Activision شروع به صحبت در مورد جزئیات کرده است و تأیید می کند که بازی با دو نقشه راه اندازی می شود: Verdansk – که از مسابقات بتل رویال ۱۲۰ نفره پشتیبانی می کند – و Rebirth Island که از ۴۸- پشتیبانی می کند. مسابقات بتل رویال بازیکن با استفاده از قوانین Resurgence بدون گولاگ.


Call of Duty: Warzone Mobile در ماه مارس امسال عرضه جهانی iOS و Android را دریافت می کندCall of Duty: Warzone Mobile | تریلر معرفی تاریخ راه اندازی


تریلر تاریخ انتشار جهانی Call of Duty: Warzone Mobile.

علاوه بر این، Warzone Mobile مسابقات چند نفره سنتی بیشتری را در نقشه‌های مختلف (از جمله Shipment، Shoot House، و Scrapyard) و حالت‌ها ارائه می‌دهد، با Team Deathmatch، Domination، Kill Confirmed، و Search & Destroy که همگی در آن ذکر شده‌اند. پست اکتیویژن.

Call of Duty: Warzone Mobile – که قول پشتیبانی از کنترلر و تنظیمات مختلف کنترلر، گرافیک و HUD قابل تغییر را می دهد – طیف وسیعی از ویژگی های مشترک را در تمام نسخه های بازی از جمله لیست دوستان و کانال های چت ارائه می دهد. سطح بازیکن، سطح سلاح و بسته‌های خریداری‌شده نیز بین پلتفرم‌ها حمل می‌شوند، با Warzone Mobile شامل پیشرفت اشتراک‌گذاری نبرد با Modern Warfare 3 و Call of Duty: Warzone روی کنسول و رایانه شخصی.

طبق گفته اکتیویژن، بیش از ۵۰ میلیون بازیکن از قبل برای بازی Warzone Mobile در زمان عرضه جهانی آن در ۲۱ مارس پیش ثبت نام کرده اند. کسانی که قبل از انتشار پیش‌ثبت‌نام می‌کنند به تعدادی از آیتم‌های درون بازی دسترسی پیدا می‌کنند: Ghost “Condemned” Operator Skin، M4 “Archfiend” و X12 “Prince of Hell” Weapon Blueprints، وینیل “Foe’s Flame” و نشان “تاریک آشنا”.


منبع: https://www.eurogamer.net/call-of-duty-warzone-mobile-gets-worldiwde-ios-and-android-release-this-march?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *