جاروبرقی و تمیز کردن را متوقف کنید، این Roomba همه این کارها را برای شما انجام می دهد و خود را تمیز می کند [Sponsored]

جاروبرقی و تمیز کردن را متوقف کنید، این Roomba همه این کارها را برای شما انجام می دهد و خود را تمیز می کند [Sponsored]
من ربات هستم

آیا به صورت دستی جاروبرقی و تمیز کردن را انجام داده اید؟ برای روشن‌تر شدن این موضوع، آیا شب‌های خود را به جارو کردن و جارو کشیدن کف‌های خود بخش به بخش می‌گذرانید، تنها زمانی که تمیز کردن کامل‌تر به پایان رسید، دستشویی را بردارید؟ این جالب نیست، اما زمانی که جاروبرقی رباتی وجود دارد که همه آن را برای شما مدیریت کند، اتلاف وقت بسیار زیادی است. iRobot که ممکن است با برند محبوب جاروبرقی های هوشمند Roomba آن ​​را بشناسید، این را بهتر از بسیاری دیگر درک می کند. با برداشتن یک قدم جلوتر، آنها نه تنها به لطف Roomba Combo j9+ یک جاروبرقی و جاروبرقی را در یک واحد ارائه کرده اند، بلکه یک داک خود خالی و خود پر شونده نیز اضافه کرده اند.

دقیقا چه معنی میدهد؟

این بدان معناست که هنگامی که Combo j9+ یک مرحله تمیز کردن انجام می شود، پس از جاروبرقی و تمیز کردن، به حوض باز می گردد تا سطل زباله را خالی کند، آب کثیف را خالی کند، دوباره با آب تازه و تمیز پر کند و دوباره شارژ شود. حدس بزنید چقدر باید برای کمک به آن انجام دهید؟ هیچ چی. شما در تمام مدت هندزفری می‌مانید و می‌توانید این کار را تا ۶۰ روز با زباله‌ها و تا ۳۰ روز برای پر کردن مجدد مایعات ادامه دهید. برای پس گرفتن بخشی از روز پرمشغله خود آماده شوید!

البته، یکی از نقاط ضعف فناوری پیشرفته مانند جاروبرقی های هوشمند، به ویژه جاروبرقی های با قابلیت Roomba Combo j9+، گران بودن آنهاست. با این حال، اکنون زمان بسیار خوبی برای دریافت آن است، زیرا معاملات جمعه سیاه و هفته سایبری به پایان رسیده است. شما می توانید انتظار داشته باشید که ۴۰۰ دلار در j9+ صرفه جویی کنید، که در حال حاضر به جای ۱۴۰۰ دلار معمول، فقط به ۱۰۰۰ دلار کاهش یافته است.

همه چیز از لپ تاپ و تبلت گرفته تا قهوه ساز و تصفیه کننده هوا و لوازم ضروری خانه هوشمند.

کارهایی که می تواند انجام دهد بسیار بیشتر است، بنابراین بیایید بررسی کنیم که چگونه می تواند زندگی خانه شما را تغییر دهد.

این کار را انجام می دهد، خانه شما تمیز می ماند و شما دستان خود را آزاد نگه می دارید

من ربات هستم

تقریباً با تمام جاروبرقی‌های هوشمند و راه‌حل‌های خانه هوشمند، مهم نیست که چقدر خودکار باشد، در برخی مواقع باید دست‌هایتان را کثیف کنید. چه به معنای تعویض یا تمیز کردن کیسه‌های گرد و غبار، تعویض جاروبرقی و اتصالات جاروبرقی یا چیز دیگری باشد. اما با Roomba Combo j9+، هیچ یک از این موارد اتفاق نمی افتد. در واقع، شما بین ۳۰ تا ۶۰ روز واقعاً هندزفری می‌مانید. اجازه دهید توضیح دهیم.

جاروبرقی Combo j9+ هم به عنوان جاروبرقی و هم به عنوان جاروبرقی عمل می کند. پس از اتمام تمیز کردن، به حوض موجود برمی‌گردد، سطل زباله را خالی می‌کند، سطل آب را خالی می‌کند، و سپس آب تازه را برای اجرای آینده پر می‌کند. همانطور که انتظار دارید، مخازن کثیف و تازه در حوض جدا می شوند. می تواند تا ۳۰ روز بدون نیاز به شما به پر کردن مجدد آب برای عملکرد پاک کن ادامه دهد. همچنین می تواند زباله ها را تا ۶۰ روز بدون نیاز به خالی کردن سطل زباله اسکله خالی کند. این مدت زمان زیادی است که بتوانید استراحت کنید، کمی وقت آزاد را به عقب برگردانید، یا در کارهای دیگر و وظایف مهمی که ممکن است داشته باشید، پیش بروید.

اما جنبه دیگری که شایان ذکر است، فناوری ناوبری هوشمند بی بدیل iRobot است. بیشتر جاروبرقی‌های هوشمند یا روی مبلمان یا موانع گیر می‌کنند یا مشکلات پیش‌بینی‌نشده‌ای دارند – مانند دویدن از روی تصادف حیوانات خانگی و گیرکردن یک مسیر بدبو در سراسر خانه. Roomba Combo j9+ به دقت موانع را شناسایی می کند، از خطرات جلوگیری می کند و تمیز کردن چیزهایی را که نیازی به تمیز کردن ندارند متوقف می کند. بله، این بدان معناست که از حوادث حیوانات خانگی مانند پوو کاملاً جلوگیری می کند. همچنین ابتدا کثیف ترین اتاق ها را در اولویت قرار می دهد تا خانه شما همیشه تمیز باشد.

در هر زمان، می‌توانید از طریق برنامه iRoomba Home این عمل را کنترل کنید یا فقط با دید پرنده بررسی کنید. اگر می‌خواهید یک شب استراحت کند، می‌توانید تمیز کردن را برنامه‌ریزی کنید، تنظیمات را تنظیم کنید یا جاروبرقی را کاملاً متوقف کنید.

تمیز می کند و به خوبی تمیز می شود

من ربات هستم

مشکل دیگری که ممکن است با جاروبرقی های هوشمند کمتر از ستاره ای داشته باشید این است که آنها واقعاً تمیز کردن کامل را ارائه نمی دهند. این بدان معناست که شما در نهایت به پشت سر آنها می روید، حتی شاید هر بار که می دوند، تا مطمئن شوید که همه چیز واقعا جاروبرقی و پاک شده است.

j9+ از سه سطح قدرت مکش با تقویت خودکار فرش برای بهبود مکش در انواع کف‌های ضخیم‌تر مانند فرش و موکت استفاده می‌کند. در این روش هیچ گرد و غبار یا زباله ای باقی نمی ماند، و جاروبرقی برای رسیدن به آن نیازی به گذرهای زیادی ندارد – حداکثر دو پاس تمیز کردن.

در مورد پاک کردن، از حرکات رفت و برگشت SmartScrub برای ایجاد فشار ثابت استفاده می‌کند که به تمیز کردن کف کمک می‌کند و حتی آشفتگی‌های سرسختی مانند ریختن یا کثیفی را از بین می‌برد. هیچ باقیمانده چسبناکی باقی نخواهد ماند. مثل این است که خودتان را تمیز کنید و روغن آرنج خوب را پشت حرکاتتان قرار دهید. فقط، در این مورد، تلاش بسیار کمتری مورد نیاز است. می‌توانید در حالی که کف‌هایتان از بالا به پایین تمیز می‌شود، بنشینید، پاهایتان را بالا بگذارید و از نوشیدنی سرد لذت ببرید.

سیستم عامل iRobot که Roomba Combo j9+ به آن مجهز است نیز از هوش آموخته شده برای ایجاد یک طرح تمیز کردن سفارشی برای پلان طبقه و خانه شما استفاده می کند. همچنین از طریق برنامه با شما همکاری می کند و به شما امکان می دهد همه چیز را به دقت تنظیم کنید تا اطمینان حاصل کنید که همراه تمیز کردن کاملی دارید.

معاملات جمعه سیاه و سایبری رومبا شانس شما برای پس انداز است

از ۲۶ نوامبر تا ۲ دسامبر، iRobot 400 دلار تخفیف برای جاروبرقی و جاروبرقی هوشمند Roomba Combo j9+ ارائه می دهد که قیمت را به ۱۰۰۰ دلار کاهش می دهد. این امر شما را تا حدودی از قیمت معمولی ۱۴۰۰ دلاری صرفه جویی می کند. البته، این تنها جاروبرقی نیست که در حال حاضر به فروش می رسد، اما از نظر قیمت، امکانات و راحتی یکی از بهترین گزینه ها است. توصیه می کنیم اگر از تمیز کردن خانه خود خسته شده اید، یکی از آنها را بردارید یا شاید اگر قیمت آن کمی بالاست، مدل دیگری را بررسی کنید.

توصیه های سردبیران







این بدان معناست که هنگامی که Combo j9+ یک مرحله تمیز کردن انجام می شود، پس از جاروبرقی و تمیز کردن، به حوض باز می گردد تا سطل زباله را خالی کند، آب کثیف را خالی کند، دوباره با آب تازه و تمیز پر کند و دوباره شارژ شود. حدس بزنید چقدر باید برای کمک به آن انجام دهید؟ هیچ چی. شما در تمام مدت هندزفری می‌مانید و می‌توانید این کار را تا ۶۰ روز با زباله‌ها و تا ۳۰ روز برای پر کردن مجدد مایعات ادامه دهید. برای پس گرفتن بخشی از روز پرمشغله خود آماده شوید!


منبع: https://www.digitaltrends.com/home/irobot-roomba-comboj9-plus-november-2023/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *