جدیدترین ایده پول ساز ایلان ماسک برای X؟ طبق گزارش، فروش دستگیره‌های قدیمی توییتر به قیمت ۵۰۰۰۰ دلار در هر پاپ.

الون ماسک

الون ماسک.


آلن جوکارد/ خبرگزاری فرانسه از طریق گتی ایماژ



  • فوربس گزارش داد X به دنبال کسب درآمد جدید با فروش دسته های قدیمی توییتر است.
  • در برخی موارد، X تا ۵۰۰۰۰ دلار از خریداران بالقوه طلب کرده بود.
  • X به دنبال رفع کمبود تبلیغات بزرگ پس از تصاحب ایلان ماسک در سال گذشته است.
تبلیغات

تبلیغات

ایلان ماسک در حال کار بر روی طرحی است تا با فروش دسته‌های قدیمی توییتر، درآمد جدیدی ایجاد کند. فوربس روز جمعه گزارش داد.

الکس کنراد، گزارشگر فوربس، ایمیل‌های ارسال شده توسط کارمندان فعلی X را مشاهده کرد که نشان می‌داد این شرکت به دنبال در دسترس قرار دادن نام‌های حساب ارزشمندی است که صاحبان اصلی آن‌ها استفاده نمی‌کنند. X ها خط مشی حساب غیرفعال کاربران را تشویق می کند تا حداقل ۳۰ روز برای جلوگیری از حذف حساب های خود وارد سیستم شوند.

فوربس گزارش داد که در برخی موارد، تیم موسوم به @Handle Team تا سقف ۵۰۰۰۰ دلار از خریداران بالقوه طلب کرده بود.

X فوراً به درخواست اظهار نظر پاسخ نداد.

تبلیغات

تبلیغات

این شرکت در پی تصاحب توییتر توسط ایلان ماسک در نوامبر گذشته، به دنبال کاهش درآمد تبلیغاتی بزرگ است. برخی از آگهی دهندگان دارند هزینه های خود را در X در سال گذشته متوقف کرده یا به شدت کاهش داده است در میان نگرانی ها در مورد محتوایی که میزبانی می کند و قابلیت اطمینان و اثربخشی کلی پلت فرم تبلیغاتی آن.

اکثریت قریب به اتفاق آگهی دهندگانی که بیشترین هزینه را در جهان دارند، X را پس از خرید این شرکت توسط ایلان ماسک، کنار گذاشته اند. با توجه به داده های ارائه شده به طور انحصاری به اینسایدر ماه گذشته توسط مشاور بازاریابی Ebiquity. یک تجزیه و تحلیل جداگانه از شرکت تجزیه و تحلیل تبلیغاتی Guideline نشان داد که از زمان تصاحب ماسک، درآمد تبلیغات X در ایالات متحده هر ماه ۵۵ درصد یا بیشتر کاهش یافته است.

از سوی دیگر، مدیران X تصویر روشن تری از تجارت تبلیغاتی خود ترسیم کرده اند. مدیرعامل لیندا یاکارینو در مصاحبه ای روی صحنه در سپتامبر گفت که “۹۰ درصد از ۱۰۰ تبلیغ کننده برتر تنها در دوازده هفته گذشته به X بازگشته اند. با اشاره به ۱۰۰ خرج کننده برتر X در سال گذشته.

X برای رفع افت تبلیغات به اشتراک ها نگاه کرده است. X سال گذشته یک پیشنهاد پریمیوم با هزینه را راه اندازی کرد و ماه گذشته آن را با سطوح مختلف به روز کرد تا به ویژگی های اضافی مانند افزایش دید و بدون تبلیغات دسترسی داشته باشد. ماسک این هفته گفت مشترکین +X Premium به رقیب ChatGPT که به زودی راه اندازی می شود، Grok، دسترسی زودهنگام خواهند داشت..

تبلیغات

تبلیغات

تبلیغات ۹۰ درصد از درآمد X را در سال ۲۰۲۱ تشکیل می‌داد که آخرین بار نتایج مالی خود را به صورت عمومی گزارش کرد. ماسک مدت کوتاهی پس از تصاحب خود گفت که می‌خواهد شرکت تقریباً استخراج شود نیمی از درآمد آن از طریق اشتراک.

X اخیراً به کارکنانی که نشان داده اند کمک هزینه سهام اعطا کرده است ارزش این شرکت در حال حاضر حدود ۱۹ میلیارد دلار استکمتر از نیمی از ۴۴ میلیارد دلاری که ماسک یک سال پیش برای خرید آن پرداخت کرد.

عکس سوئیچ و لامپ

برای اطلاعیه های Insiders ثبت نام کنید! با آنچه می خواهید بدانید به روز باشید.

در اعلان‌های فشار مشترک شوید

در ادامه بخوانید

توییتر
الون ماسک
تبلیغات


نماد بستن دو خط متقاطع که “X” را تشکیل می دهند. راهی برای بستن یک تعامل یا رد کردن یک اعلان را نشان می دهد.



منبع: https://www.businessinsider.com/elon-musk-x-selling-old-twitter-handles-2023-11

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *