جدیدترین تبلت Fire HD 10 آمازون به تنها ۱۰۵ دلار سقوط کرد

اگر به دنبال تبلت جدیدی برای پیگیری تمام اهداف ۲۰۲۴ خود هستید (یا فقط برای سرگرمی)، اکنون زمان خوبی برای خرید است. طیفی از تبلت های آمازون فایر در حال حاضر در فروش هستنداز جمله تبلت جدید Fire HD 10. تخفیف ۴۲ درصدی تبلت ۶۴ گیگابایتی Amazon Fire HD 10 را از ۱۸۰ دلار به ۱۰۵ دلار می رساند – پایین ترین قیمتی که آن را دیده ایم. مدل ۳۲ گیگابایتی نیز به فروش می رسد، اما با قیمت ۹۵ دلار، می توانید ۱۰ دلار اضافی را برای دو برابر شدن فضای ذخیره سازی بپردازید.

را Amazon Fire HD 10 2023 این تبلت نسبت به نسل قبلی خود ارتقا یافته است، با ۲۵ درصد عملکرد سریعتر و ۳ گیگابایت رم. صفحه نمایش لمسی ۱۰٫۱ اینچی HD آن دارای وضوح ۱۹۲۰ در ۱۲۰۰ است تا به راحتی هر چیزی از یک کتاب خوب گرفته تا یک بازی مورد علاقه را مشاهده کنید. تبلت Fire HD 10 همچنین دارای دوربین های جلو و عقب ۵ مگاپیکسلی است و امکان افزایش فضای ذخیره سازی تا ۱ ترابایت از طریق microSD اسلات.

اگر چیزی کمی پیشرفته‌تر می‌خواهید، تبلت آمازون فایر مکس ۱۱ همچنین به فروش می رسد – مدل ۱۲۸ گیگابایتی از ۲۸۰ دلار به ۲۰۰ دلار کاهش یافته است. صفحه نمایش ۱۱ اینچی یک لمس بزرگتر و بهتر است و وضوح ۲۰۰۰ در ۱۲۰۰ دارد. از دیگر ویژگی های قابل توجه می توان به دوربین های ۸ مگاپیکسلی جلو و عقب و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. این نسخه بدون تبلیغات صفحه قفل ارائه می شود و در حال حاضر تنها ۵ دلار بیشتر از مدل ۶۴ گیگابایتی با تبلیغات صفحه قفل است.

تکمیل معاملات تبلت آمازون فایر است تبلت ۳۲ گیگابایتی Amazon Fire HD 8 Plus، با ۳۸ درصد تخفیف، آن را از ۱۲۰ دلار به ۷۵ دلار کاهش داد. دوربین جلوی آن ۲ مگاپیکسل و دوربین پشت ۵ مگاپیکسلی است. ۳ گیگابایت رم دارد و ۳۰ درصد سریعتر از نسخه قبلی خود کار می کند. قابل ذکر است که این فروش در صفحه قفل با مدل تبلیغاتی است، اما ۱۵ دلار دیگر تجربه کاربری بدون آگهی را به شما می دهد.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/amazons-newest-fire-hd-10-tablet-falls-to-just-105-120532229.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/amazons-newest-fire-hd-10-tablet-falls-to-just-105-120532229.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *