جدیدترین مداد اپل با شارژ USB-C به قیمت پایین جدیدی سقوط می کند

جدیدترین مداد اپل با درگاه شارژ USB-C که تنها از نوامبر در دسترس است، در حال حاضر با کمترین قیمتی که تاکنون دیده‌ایم به فروش می‌رسد. شما می توانید آن را در آمازون به قیمت ۶۹ دلار۱۰ دلار (۱۳ درصد) از قیمت معمولی ۷۹ دلار صرفه جویی می کنید.

را مدل USB-C مقرون به صرفه ترین مداد اپل تا به امروز است که ۲۰ دلار کمتر از مدل اصلی و ۴۰ دلار ارزان تر از نسل دوم مداد اپل است. علیرغم قیمت پایین تر، دقتی مشابه با آن مدل ها، همراه با تأخیر کم و حساسیت به شیب ارائه می دهد. حتی شامل پشتیبانی از ویژگی شناور برای آیپدهای M2 می‌شود که به شما امکان می‌دهد قبل از اعمال خطوط روی طرح یا یادداشت‌های خود، پیش‌نمایش آن‌ها را مشاهده کنید. همچنین می توانید USB-C Apple Pencil را به صورت مغناطیسی به کنار iPad های پشتیبانی شده متصل کنید.

حساسیت فشاری ندارد، بنابراین هنرمندان جدی ممکن است بخواهند از مدل نسل دوم استفاده کنند. همچنین فاقد شارژ بی سیم است و نمی توانید برای تغییر ابزار طراحی روی آن دو ضربه بزنید. با این حال، این اولین مداد تمام USB-C اپل است و پیشنهادات زیادی برای اکثر کاربران دارد – به ویژه با قیمت ۶۹ دلار.

دنبال کردن @EngadgetDeals در توییتر و در خبرنامه Engadget Deals مشترک شوید برای آخرین معاملات فنی و مشاوره خرید.

این مقاله ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/the-latest-apple-pencil-with-usb-c-charging-falls-to-a-new-low-price-103005962.html?src منتشر شد. = rss


منبع: https://www.engadget.com/the-latest-apple-pencil-with-usb-c-charging-falls-to-a-new-low-price-103005962.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *