جزئیات درمان، اسپین آف چند نفره سرویس زنده را کنترل کنید

Alan Wake توسعه دهنده Remedy جزئیات بیشتری را در مورد بازی چندنفره با سرویس زنده آینده خود که در حال حاضر با نام Condor شناخته می شود، به اشتراک گذاشته است.

همانطور که در شرکت به اشتراک گذاشته شده است گزارش سالانهاسپین آف Control دارای بودجه توسعه اولیه ۲۵ میلیون یورو است و بر روی موتور خود Remedy، Northlight ساخته می شود.

این بازی در پایان سال گذشته وارد مرحله آماده‌سازی تولید شد و در رایانه‌های شخصی، پلی‌استیشن ۵ و ایکس‌باکس سری X/S منتشر خواهد شد (البته، سازنده نگفته است که چه زمانی می‌توانیم انتظار داشته باشیم که عرضه شود).


جزئیات درمان، اسپین آف چند نفره سرویس زنده را کنترل کنیدکنترل – راه اندازی تریلر


کنترل – راه اندازی تریلر.

در مورد آنچه که در مورد آن است، در اینجا چیزی است که Remedy در مورد Condor می گفت.

“پس از حمله هیس، قدیمی ترین خانه در قرنطینه است: دیگ جوشان نیروهای فراطبیعی فرار و خطرناک. آخرین بقایای اداره کنترل فدرال که در داخل آن به دام افتاده است، باید موضع بگیرد و برای به دست آوردن مجدد کنترل به عقب برود. ناامید شده است. زمان نیاز به اقدامات ناامیدانه دارد و همه به آن نیاز دارند.”

Remedy حق رای کنترل خود را – که آن را گفت حقوق کامل را از ناشر ۵۰۵ Games به دست آورد اوایل امسال – “بزرگتر از یک داستان یا یک شخصیت” است. بنابراین، بازیکنان را دعوت می کند تا در یک “سفر جمعی به اعماق قدیمی ترین خانه” در زمان انتشار Condor شرکت کنند.

توسعه‌دهنده می‌گوید: «در داخل، آن‌ها با دشمنان و موانع بزرگی روبه‌رو خواهند شد، اما با تکیه بر تجهیزات خود و یکدیگر، شانسی برای بقا خواهند داشت».

Remedy همچنین تایید کرد که Condor یک عنوان رایگان برای بازی نخواهد بود. بلکه انتشار «قیمت ثابت مبتنی بر خدمات» خواهد بود.

این استودیو توضیح داد: «این‌ها بازی‌های ممتازی هستند که ممکن است قیمت اولیه پایین‌تری داشته باشند، اما درآمد طولانی‌تری از طریق به‌روزرسانی‌ها، گسترش بازی‌ها و تراکنش‌های کوچک بالقوه دارند.» برای این بازی‌ها، یک وجه تمایز کلیدی، مرحله عملیات زنده پس از عرضه است که برای سال‌ها درگیر نگه داشتن بازیکنان است.


نمونه کارها بازی Remedy 2023
اعتبار تصویر: درمان

در مورد دیگر فرنچایزهای آن، در اوایل ماه جاری، سازنده اعلام کرد که بازیکنان باید انتظار یک “آهنگ منظم تر دنباله ها” برای افرادی مانند آلن ویک. در همین حال، Remedy، همراه با Condor، انتظار دارد که Control 2 و Max Payne در نیمه اول سال جاری «به مراحل بعدی توسعه پیشروی کنند».

علاوه بر این، این استودیو همچنین دارای دو الحاق DLC پولی در راه Alan Wake 2 است که به نام شناخته می شود چشمه های شب و خانه دریاچه.


منبع: https://www.eurogamer.net/remedy-details-control-live-service-multiplayer-spin-off?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *