جزئیات Tomb Raider به آرامی برنامه‌نویس را نشان می‌دهد که خطوط زمانی کلاسیک و راه‌اندازی مجدد را یکی می‌کند

سایت رسمی Tomb Raider در مورد اینکه چگونه می‌خواهد تایم لاین‌های بین سه‌گانه اصلی Core و سه‌گانه اخیر Survivor را یکی کند، کمی به ما اشاره کرده است.

در سال ۲۰۲۱، Crystal Dynamics تأیید کرد که بازی‌های آینده این فرنچایز، دو مجموعه از تایم لاین‌های Tomb Raider را متحد می‌کنند. از آن به بعد، ما دیدیم لارا کرافت در بازی Call of Duty ظاهر شد با طرحی که ظاهر قدیمی «لارا کلاسیک»، از جمله تپانچه‌های دوتایی، تاپ تانک و نوار بافته‌اش را در کنار عناصری از بازی‌های تازه‌تر راه‌اندازی‌شده ترکیب می‌کرد. تصویر بعدی که در اوایل این ماه در وب‌سایت Tomb Raider به اشتراک گذاشته شد، همچنین نگاهی دیگر به یک لارا یکپارچه به ما نشان داد (تصویر هدر بالا را ببینید).

اما در حالی که ما ایده بسیار خوبی از نحوه ظاهر لارا در بازی Tomb Raider در آینده کریستال داینامیکس داریم، اما اینکه چگونه داستان دو سه گانه با هم متحد می شود، هنوز کمی معما بود. . با این حال، اکنون، یک خط متنی یواشکی در وب سایت Tomb Raider، اولین ایده ما را از نحوه اتصال این دو خط زمانی به ما داده است.

قبل از اینکه وارد آن بشوم، به شما یک تجدید نظر سریع در مورد برخی از جنبه های هر دو سه گانه می دهم، بنابراین لطفاً از اسپویلرهای چند بازی Tomb Raider در زیر آگاه باشید.

گپ نقدی Tomb Raider 1-3 Remastered با Ian و Aoife.در یوتیوب تماشا کنید

اولین Tomb Raider همه با یک انفجار اتمی در لوس آلاموس، نیومکزیکو شروع می شود. شکل عجیبی در دهانه ایجاد شده مشاهده می شود، اما چیزی در مورد اینکه چه کسی یا چیست گفته نشده است. سپس بازی در زمان به جلو می‌رود و لارا را می‌بیند که توسط یک تاجر مرموز به نام ژاکلین ناتلا استخدام شده است. او وظیفه به دست آوردن Scion of Atlantis، یک مصنوع باستانی و مرموز را بر عهده دارد. این امر لارا را وارد یک ماجراجویی در جهان می کند که در نهایت به یک هرم آتلانتیس پر از هیولا در یک جزیره آتشفشانی ختم می شود.

به نظر می رسد ژاکلین ناتلا در واقع یک رهبر باستانی آتلانتیس است که پس از استفاده از Scion برای ایجاد یک نژاد برتر از جانوران جهش یافته به زندان افتاد. لارا، البته، دست برتر را در Natla می گیرد و داستان با افتادن Natla در یک گودال پر از گدازه به پایان می رسد. لارا سپس با قایق بادبانی Natla از جزیره فرار می کند.


جزئیات Tomb Raider به آرامی برنامه‌نویس را نشان می‌دهد که خطوط زمانی کلاسیک و راه‌اندازی مجدد را یکی می‌کند
Natla در Tomb Raider (1996) به لارا نزدیک می شود. | اعتبار تصویر: هسته

در همین حال، در سه گانه Tomb Raider که ریبوت شده است، لارا دائماً با یک نظم نظامی مذهبی معروف به ترینیتی مقابله می کند. این گروه از متعصبان به دنبال کنترل سرنوشت بشریت از طریق مصنوعات باستانی هستند، مانند Rise of the Tomb Raider’s Divine Source و Shadow of the Tomb Raider’s Dagger of Chak Chel.

و این جایی است که همه چیز یکپارچه وارد می شود. طبق یک پست جدید در وب سایت Tomb Raider، در واقع این ترینیتی بود که ناتلا را از زندان آزاد کرد. مشخص نیست که آیا این یک تصادف بوده است یا اینکه آیا برخی از اهداف پلید وجود داشته است.

“در سال ۱۹۴۵، در بحبوحه پروژه ویرانگر ترینیتی در لوس آلاموس، نیومکزیکو، تولد انفجاری بمب اتمی ناتلا را از خواب ابدی اش رها کرد. او پس از به دست آوردن آزادی، نام ژاکلین اتلا را برگزید و فن آوری های ناتل را تاسیس کرد تا آنچه را که داشت به پایان برساند. در این پست آمده است که همه آن قرن ها پیش آغاز شد.

این یک خط کوچک است، اما گنجاندن خوبی برای سریال در آینده است.


کنستانتین - فرمانده میدان ترینیتی - در Rise of the Tomb Raider
کنستانتین – فرمانده میدان ترینیتی – در Rise of the Tomb Raider. | اعتبار تصویر: دینامیک کریستال

در مورد بازی‌هایی که اکنون می‌توانید بازی کنید، Tomb Raider 1-3 Remastered همین هفته گذشته وارد بازار شد. ما به این نسخه چهار ستاره اعطا کردیم و برخی از ویژگی های قدیمی آن را تصدیق کردیم.

“من هنوز این مجموعه را دوست دارم، زیرا با دقت ساخته شده و با عشق به روز شده است، اما همچنین بی دست و پا، آرنج، ناامید کننده و مستعد این است که من را گیر بیاندازد. این مجموعه ای است که می داند Tomb Raider کاملاً یک بازی در مورد کنترل هایش بود، و هنوز هم باید باشد. – حتی اگر کاملاً نداند که چگونه این کار را انجام دهد بررسی بازسازی شده بازی Eurogamer’s Tomb Raider 1-3.

علاوه بر بازی‌ها، دو نمایش Tomb Raider نیز در راه است. یکی در آمازون و یکی در نتفلیکس. گفته می شود آمازون همچنین در حال کار بر روی یک فیلم اقتباسی از Tomb Raider است.


منبع: https://www.eurogamer.net/tomb-raider-detail-quietly-shows-developer-unifying-classic-and-reboot-timelines?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *