Gurman: Apple Vision Pro 2 حداقل ۱۸ ماه دیگر

نسخه نسل دوم هدست ویژن پرو اپل حداقل ۱۸ ماه تا عرضه باقی مانده است. بلومبرگ‘s مارک گورمن گزارش ها.

Gurman: Apple Vision Pro 2 حداقل ۱۸ ماه دیگر
در آخرین نسخه گورمن در خبرنامه «Power On» خود گفت که اپل احتمالاً حداقل یک سال و نیم تا عرضه نسل دوم هدست ویژن پرو فاصله دارد و در اوایل آگوست ۲۰۲۵ عرضه خواهد شد. گورمن خاطرنشان کرد که اپل شدیداً به دلایلی علاقه مند است که مشتریانی که نسل اول هدست ویژن پرو را پس می‌گیرند، این کار را انجام می‌دهند و در نهایت بازخورد فروشگاه‌های خرده‌فروشی را به دفتر مرکزی شرکت ارسال می‌کنند تا به تکمیل نسخه بعدی دستگاه کمک کنند.

این نکته به طور موثر این ایده را که Vision Pro به‌روزرسانی‌های سالانه را دریافت می‌کند، رد می‌کند آیفون یا اپل واچ، نشان می‌دهد که احتمالاً چرخه به‌روزرسانی طولانی‌تری را دنبال می‌کند که حتی می‌تواند از چرخه به‌روزرسانی فراتر رود. آی پد.

تحلیلگر اپل مینگ چی کو و شرکت تحقیقات بازار Omdia دارند قبلا ذکر شده آ بازه زمانی پرتاب ۲۰۲۷ برای نسل دوم هدست ویژن پرو. گفته می‌شود که تا آن زمان هیچ به‌روزرسانی سخت‌افزاری برای ویژن پرو وجود ندارد، به این معنی که ویژن پرو ممکن است تا ۵۴ ماه بدون رفرش از معرفی نسل اول به نسل دوم ادامه یابد. در همین حال، اپل می تواند یک هدست Vision مقرون به صرفه تر را راه اندازی کند طبق هر دو، حدود سال ۲۰۲۵ اطلاعات و بلومبرگ.

جمع بندی های مرتبط: اپل ویژن پرو
انجمن های مرتبط: اپل ویژن پرو


منبع: https://www.macrumors.com/2024/02/19/gurman-apple-vision-pro-2-at-least-18-months-away/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *