جستجوی گوگل در حال از دست دادن ویژگی صفحه وب “کش شده” خود است

یکی از جستجوی گوگلرابط جستجوی گوگل در یک گزارش گفت: قدیمی ترین و شناخته شده ترین ویژگی ها، پیوندهای حافظه پنهان، در حال بازنشستگی هستند. پست X دیده شده توسط آستانه. بهترین شناخته شده توسط "ذخیره شده است" را فشار دهید، آن ها یک عکس فوری از یک صفحه وب هستند که آخرین بار گوگل آن را ایندکس کرده است. با این حال، به گفته گوگل، آنها دیگر مورد نیاز نیستند.

"دنی سالیوان از گوگل در این پست نوشت: “این روزها، همه چیز به شدت بهبود یافته است.” بنابراین تصمیم گرفته شد که بازنشسته شود.

با این حال، امروزه این ویژگی برای چیزی بیش از یک نسخه پشتیبان از صفحه وب استفاده می شود. بسیاری از افراد برای بررسی اعتبار یک سایت به آن اعتماد می کنند و مدیران سئو می توانند از این ویژگی برای بررسی صفحات خود برای وجود خطا استفاده کنند. بسیاری از کاربران، به‌ویژه متخصصان اخبار، از حافظه پنهان استفاده می‌کنند تا ببینند آیا یک وب‌سایت اخیراً با اطلاعات اضافه یا حذف شده است یا خیر. و گاهی اوقات، یک کش می تواند به شما اجازه دهد سایتی را که در منطقه شما مسدود شده است بررسی کنید.

قبلا، با کلیک بر روی منوی سه نقطه در کنار نتیجه، یک باز می شود "در مورد این نتیجه" گفتگو با دکمه Cached در پایین سمت راست. اما اکنون، منوی بسیار بزرگتری را باز می کند که یک وب سایت را نشان می دهد "در باره" صفحه، توضیحات ویکی پدیا، تنظیمات حریم خصوصی و موارد دیگر. دکمه ذخیره شده در حافظه پنهان در حال حاضر هیچ جا دیده نمی شود.

هیچ یک از نظرات در پاسخ های سالیوان مثبت نبود، و یکی از کاربران سئو گفت "بیا، چرا تابع را حذف کنیم؟ این واقعا برای همه سئو مفید است." سالیوان گفت که گوگل ممکن است روزی پیوندهایی را به آرشیو اینترنت که قبلاً دکمه پیوند کش وجود داشت، در About This Result اضافه کند.

با این حال، به نظر می رسد که از یک معامله کامل دور است، و حجم عظیمی از ترافیک را به آرشیو اینترنت منتقل می کند. "بدون قول ما باید با آنها صحبت کنیم، ببینیم همه چیز چگونه ممکن است پیش برود – شامل افرادی فراتر از من می شود. اما فکر می کنم همه جا خوب باشد،" او نوشت.

این مقاله در ابتدا در Engadget در https://www.engadget.com/google-search-is-losing-its-cached-web-page-feature-113503903.html?src=rss ظاهر شد


منبع: https://www.engadget.com/google-search-is-losing-its-cached-web-page-feature-113503903.html?src=rss

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *