رئیس Devolver Digital پس از اخراج از سمت خود کنار می‌رود

رئیس ناشر مستقل Devolver Digital، پس از دیروز، بلافاصله از سمت خود کناره گیری کرد. تایید اخراج کارکنان در استودیوی Artificer این شرکت.

این شرکت در بیانیه ای اعلام کرد، داگلاس مورین، مدیرعامل مستعفی “به عنوان بخشی از برنامه ریزی برای رشد و توسعه بلندمدت Devolver” از سمت خود کنار رفت. هری میلر، یکی از بنیانگذاران شرکت Devolver که پیش از این به عنوان مدیرعامل فعالیت می کرد، جایگزین او شده است.

Devolver دیروز اعلام کرد که امسال ۲۸ نفر در Artificer مستقر در لهستان شغل خود را از دست خواهند داد که اکثریت آنها در این ماه ترک خواهند کرد.

آیا کوجیما ناجی وضعیت پلی استیشن بود؟در یوتیوب تماشا کنید

Artificer استودیویی است که در پشت عنوان نمایش واقعی بازی های آینده نگرانه Showgunners قرار دارد. زمانی که ناشر Good Shepherd Entertainment را در سال ۲۰۲۱ خریداری کرد، بخشی از Devolver شد.

میلر، رئیس جدید Devolver گفت: «از طرف هیئت مدیره و همه در Devolver، می‌خواهم از داگلاس به خاطر تعهد و دستاوردهای قابل توجهش در Devolver در چهار سال گذشته تشکر کنم.

“انرژی، رهبری و عزم داگلاس برای IPO و برنامه ما برای ایجاد زیرساخت های ما به عنوان یک شرکت بورسی، که در خرید هیجان انگیز سیستم Era به اوج خود رسید، بسیار مهم بود. من از فرصتی برای بازگشت به سمت مدیر عامل هیجان زده هستم. این یک لذت باورنکردنی است. و افتخار ادامه همکاری با تیم فوق العاده و با استعداد Devolver، ایجاد یک خط لوله قوی از سرگرمی و خلاقیت، و البته ارائه استراتژی رشد بلندمدت ما است.”

بازی‌های Devolver برای امسال شامل Pepper Grinder، Anger Foot و Neva، به‌علاوه بازی پازل تک تیرانداز امیدوارکننده Children of the Sun و The Plucky Squire مورد انتظار.


منبع: https://www.eurogamer.net/devolver-digital-boss-steps-down-following-layoffs?utm_source=feed&utm_medium=rss&utm_campaign=feed

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *