جعبه خرده فروشی پیکسل ۸a گوگل چند راز را به ما می گوید

مغز من هنوز هم بیشتر است بر روی رندرهای دیروز پیکسل ۹ پرو متمرکز شده است و واقعاً نمی خواهد آن را خاموش کند. اگر این رندرها معامله واقعی باشند، Google در آینده نزدیک بسته‌های پول نقد را از من می‌پذیرد. اما هی، ما ممکن است ۱۰ ماه از انتشار آن فاصله داشته باشیم، بنابراین باید تلاش کنیم و توجه خود را به آن معطوف کنیم در حال حاضر خوب

چه کسی می خواهد در مورد پیکسل ۸a صحبت کند؟ یک جعبه خرده فروشی برای گوشی های بعدی سری A گوگل ظاهر شد و رازهایی را به ما می گوید.

در یک گروه خصوصی ویتنامی فیس بوک، شخصی ظاهراً تصاویری از جعبه را که در زیر می بینید به اشتراک گذاشته است. اون عکسا اون موقع بود در توییتر منفجر شدطراحی و شماره مدلی که همه ما در چند ماه آینده هر روز شروع به جستجوی آن خواهیم کرد تا زمانی که این گوشی معرفی شود، آشکار می شود.

طراحی از قبل آشنا است، همانطور که بود در دست کسی نشت کرد در سپتامبر سال گذشته و به دنبال آن یک ماه بعد رندر می کند. Pixel 8a با گوشه های گرد و روکش مات بسیار با طراحی سری Pixel 8 مطابقت دارد.

جعبه خرده فروشی پیکسل ۸a گوگل چند راز را به ما می گوید

در مورد شماره مدل، جعبه خرده فروشی G6GPR را نشان می دهد. یک جستجوی سریع در سراسر اینترنت چیزی برای آن به دست نمی‌دهد، بنابراین ما واقعاً باید برای افشای این اطلاعات خیلی زود باشیم. با این حال، اگر در مورد Google I/O آینده در ماه مه یاد بگیریم، این عدد را در نظر داشته باشید، مانند آنچه در چند سال گذشته داشته‌ایم.

در نهایت، روی جعبه یک شارژر USB PD ذکر شده است که می تواند تا ۲۷ وات سرعت تولید کند. مطمئن نیستم که این بدان معناست که Pixel 8a از شارژ سریع‌تر پشتیبانی می‌کند، اما مطمئناً از پذیرش شارژ سریع‌تر توسط Google استقبال می‌کند.

شما برای Pixel 8a – اسم رمز “akita” – آماده هستید یا طراحی Pixel 9 Pro تنها چیزی است که می توانید به آن فکر کنید؟


منبع: https://www.droid-life.com/2024/01/24/pixel-8a-retail-box-shows-up-to-tease-us/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *