Google’s Art Selfie 2 از هوش مصنوعی برای انتقال شما به زمان دیگری استفاده می کند – در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است

Google’s Art Selfie 2 از هوش مصنوعی برای انتقال شما به زمان دیگری استفاده می کند – در اینجا نحوه استفاده از آن آورده شده است

اگر عکس‌های نمایه شبکه‌های اجتماعی شما نیاز به به‌روزرسانی در سال ۲۰۲۴ دارند، گوگل به تازگی ابزار جدیدی با هوش مصنوعی منتشر کرده است که به شما کمک می‌کند تا سلفی‌هایی را با یک پیچ تاریخی ایجاد کنید.

Art Selfie 2 که در برنامه Google Arts & Culture وجود دارد iOS و اندرویدیک ریف جدید از ویژگی اصلی گوگل است که در سال ۲۰۱۸ راه اندازی شد تا به شما کمک کند تا در طول تاریخ هنر ظاهر خود را پیدا کنید.

این نسخه جدید در عوض از هوش مصنوعی مولد (البته) برای ویرایش عکس سلفی شما استفاده می کند و شما را در انتخاب لحظه تاریخی یا هنری خود قرار می دهد. فهرست ۲۷ گزینه ای آن شامل همه چیز از جشنواره ووداستاک گرفته تا گائوچو و جنگل روسو، در ژانرهای فرعی هنر، تاریخ و سفر است.

این چیزی نیست که ما قبلاً از برنامه هایی مانند Lensa ندیده باشیم، اما کاملاً رایگان است و استفاده از آن بسیار ساده است. در حالی که منتظر تولید تصویر خود هستید (که حدود ده ثانیه طول می کشد) می توانید اهمیت تاریخی موضوعی را که انتخاب کرده اید مطالعه کنید و بهانه ای آموزشی به شما می دهد تا آن را بچرخانید.

متأسفانه، Art Selfie 2 هنوز برای حیوانات خانگی شما در دسترس نیست، زیرا برنامه Arts & Culture تنها گزینه اصلی Art Selfie (در بخش Pet Portraits) را در اختیار شما قرار می دهد تا به شما کمک کند تا مطابقت کامل گربه خود را از تاریخ هنر پیدا کنید. بنابراین در حال حاضر، شبا باید با حسادت به سلفی شما به سبک رنسانس ایتالیایی نگاه کند.

چگونه یک عکس سلفی هنری بگیریم

ویژگی Art Selfie 2 اکنون در برنامه Google Arts & Culture در دسترس است که می توانید اکنون بارگیری کن برای اندروید و برای iOS.

هنگامی که برنامه را دارید، به بخش Play بروید در منوی پایین، Art Selfie 2 را انتخاب کنیدو سپس سلفی بگیر (زمانی که برنامه را برای استفاده از دوربین خود فعال کردید). می توانید این عکس را خودتان یا با دوستان بگیرید.

می‌توانید با فشار دادن دکمه «Retake» عکس را تغییر دهید، اما وقتی خوشحال شدید، فقط به پایین بروید تا سبک‌های مختلف هوش مصنوعی را ببینید. روی یکی از اینها ضربه بزنید تا تصویر را ایجاد کنید و توصیفی از لحظه یا نقاشی تاریخی را ببینید.

از نتایج راضی نیستید؟ برای تولید نسخه جدید می توانید دکمه رفرش را در گوشه بالا سمت راست فشار دهید. هنگامی که برنامه آن را ثابت کرد، می توانید آن را مستقیماً در رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارید یا آن را در رول دوربین خود بارگیری کنید.

بقیه برنامه هنر و فرهنگ نیز ارزش کاوش را دارد – در واقع، ما آن را به عنوان یکی از ۷ برنامه و ابزار ناخوانده Google که ما آنها را دوست داریم سال گذشته، در کنار Google Family Link، Google Scholar، Google Flights و موارد دیگر.

شما هم ممکن است دوست داشته باشید


منبع: https://www.techradar.com/computing/websites-apps/googles-art-selfie-2-uses-ai-to-transport-you-to-another-time-heres-how-to-use-it

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *