جف بزوس در مورد ایلان ماسک و رهبری او چه فکری می کند

جف بزوس در مورد ایلان ماسک و رهبری او چه فکری می کند

کمی بعد تصاحب X توسط ماسکبزوس که قبلاً به عنوان توییتر شناخته می شد، مقاله ای را در این مورد به اشتراک گذاشت ایکس و از او پرسید که آیا “میدان شهر” به دلیل روابط تجاری عمیق ماسک در ابرقدرت آسیایی می تواند فشار چین را احساس کند؟ با این حال، خود بزوس بلافاصله پس از دفاع از ماسک، تکذیبیه‌ای منتشر کرد. بزوس بعداً گفت: “پاسخ خود من به این سوال احتمالاً این نیست. نتیجه محتمل‌تر در این زمینه پیچیدگی در چین برای تسلا است، نه سانسور در توییتر.” اضافه.

اواخر سال ۲۰۲۱، زمانی که ماسک بار دیگر از بزوس به عنوان ثروتمندترین مرد جهان جهش کرد، در مورد ارسال یک مدال تسلیت برای او شوخی کرد. ماسک در ایمیلی به جفری بی نوشت: من یک مجسمه غول پیکر از رقم ۲ را به همراه یک مدال نقره برای جفری بی می فرستم. فوربس. اما وقتی نوبت به کسب و کار می رسد، جبرها وحشیانه هستند و حفاری ها ساده تر.

طبق گزارش ها، بخش Prime Video آمازون حدود یک میلیارد دلار برای جاه طلبی خود هزینه کرده است پخش جریانی نمایش “ارباب حلقه ها: حلقه های قدرت”. ماسک از نتیجه نهایی چندان راضی نبود و مطمئن شد که آن را به صورت عمومی منتشر می کند. ایلان در توییتر نوشت: “تالکین در حال چرخیدن در قبر خود است. تقریباً همه شخصیت‌های مرد تا به حال ترسو، احمق یا هر دو هستند. فقط گالادریل شجاع، باهوش و خوب است.” تنوع.

با این حال، بزوس نیز لحظات خود را داشته است، به خصوص در مورد شیفتگی ماسک به استعمار مریخ. “دوستان من که می خواهند به مریخ نقل مکان کنند؟ من می گویم: “یک لطفی به من بکنید، ابتدا به مدت یک سال در قله اورست زندگی کنید و ببینید آیا آن را دوست دارید یا خیر – زیرا در مقایسه با مریخ یک باغ بهشت ​​است.” طبق گزارشات، بزوس در یک سخنرانی خصوصی گفته است بیزینس اینسایدر.


منبع: https://www.slashgear.com/1471524/jeff-bezos-shares-thoughts-on-elon-musk-leadership/

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *